Hateha, gevestigd in Hazerswoude Rijndijk, is een familiebedrijf dat al ruim 50 jaar bestaat. Wij zijn agent-importeur van enkele gerenommeerde buitenlandse fabrieken van elektrotechnische materialen. In ons gezellige team van ruim 40 medewerkers, waar iedere medewerker over zijn eigen specialisme beschikt, is een vacature ontstaan voor:
MEDEWERKER ORDERADMINISTRATIE & KLANTENSERVICE MET KENNIS VAN DE DUITSE TAAL
Profiel
Je maakt onderdeel uit van het binnendienstteam. Naast het accuraat verwerken van de binnenkomende orders, informeer je klanten over prijzen en levertijden. Je bent de schakel tussen de klant en de fabriek en hebt hierdoor veelvuldig contact met de Duitse fabrieken die wij vertegenwoordigen. Ook voor de binnendienst en buitendienst collega's ben je een vraagbaak. Je staat stevig in je schoenen en weet goed je prioriteiten te bepalen in deze hectische omgeving.
Functie-inhoud - Zelfstandig verwerken van verkooporders, bestellingen en orderbevestigingen; - Beantwoorden van vragen van klanten op verkoop administratief en logistiek gebied (o.a. prijzen en levertijden); - Bewaken van openstaande verkoopfacturen en het telefonisch en schriftelijk onderhouden van contact met onze klanten om tijdige betaling te realiseren; - Meewerken aan het dagelijks en periodiek beheer van artikeldata, prijs- en klantinformatie.
Functie-eisen - Je hebt minimaal een afgeronde administratieve opleiding op MBO niveau; - Je bent handig met MS Office, kennis van SAP en een CRM toepassing zijn een pré; - Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en werkt accuraat; - Je hebt goede kennis van de Nederlandse en praktische kennis van de Duitse taal; - Je hebt een aantal jaar ervaring in een administratieve functie.
Wat bieden wij - Dienstverband van 24-40 uur; - Je kunt direct aan de slag, er zijn 2 collega's die je in kunnen werken; - Een goed salaris; - 27 verlofdagen bij een fulltime dienstverband; - Bedrijfsvakantie tussen Kerst en Oud en Nieuw; - Vers fruit op kantoor; - Pensioenregeling waarbij wij het merendeel van de premie voor onze rekening nemen; - Een hecht team.
Wanneer je belangstelling hebt voor deze functie, ontvangen wij graag je motivatie en CV. Deze kun je sturen naar via . Voor meer informatie over de functie is hij telefonisch bereikbaar via .
Functie: | administratief medewerker |
Startdatum: | 20-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Hateha via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.