Administratieve Held (medior)
Ben jij een doorgewinterde goeroe op het gebied van bedrijfsadministraties? En wil jij je werk graag doen bij het leukste administratiekantoor? Dan zijn we op zoek naar jou!
Alphen aan den Rijn
MBO/HBO
32-40 uur
3+ jaar ervaring
Enthousiast geworden over de functie?
Ben jij goed met cijfers en zorg je graag voor complete administraties voor de tofste ondernemers? Ben jij niet vies van een belletje naar de Belastingdienst of het geven van advies aan de klant? Top! En dit alles op een gezellig en modern kantoor met de leukste collega's? Wij kunnen je hulp dan goed gebruiken.
Als Administratieve Held bij GoedOpOrde.nl krijg je niet alleen de kans om je vaardigheden en ervaring te benutten, maar bieden we op termijn ook unieke mogelijkheden voor betrokkenheid en participatie in ons bedrijf.
Bij GoedOpOrde.nl streven we naar betrokkenheid van onze medewerkers voor langere termijn. Daarom bieden wij de mogelijkheid tot het participeren in onze STAK (Stichting Administratiekantoor). Dit geeft jou de kans om niet alleen een Administratieve Held te zijn, maar ook een waardevolle participant in de groei en ontwikkeling van ons bedrijf.
Wat ga je doen?
In deze medior rol is jouw ultieme doel het realiseren van een correcte en tijdige uitvoering van de financiële administratie van je klanten. Het doen van o.a. de aangifte omzetbelasting of het voorbereiden van een jaarrekening is iets waar jij je hand niet voor omdraait. Daarbij heb je een natuurlijke drive om jezelf te ontwikkelen als financieel professional.
Op dagelijkse basis ben je bezig met je klantenpakket die je snel en goed weet te managen. Je kunt hierbij snel schakelen tussen de verschillende administraties en weet je het maximale uit Exact te halen. Als direct aanspreekpunt voor je klanten weet jij de financiën en lastige issues in begrijpelijke taal over te brengen. Zo zorg je zowel intern als extern voor een prettige samenwerking.
En verder
Kun je zelfstandig jaarrekeningen voorbereiden
Doe je aangifte omzetbelasting, suppletie omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
Beantwoord je belastingtechnische vragen per mail of telefoon
Signaleer je op tijd bijzonderheden in de administraties van klanten en bespreekt deze
Neem je klanten mee in onze werkwijze en begeleid hen waar nodig
Denk je mee met verbeteringen om onze processen nog makkelijker te maken
Neemt je verantwoordelijkheid
Bent sterk in je communicatie
Denkt in oplossingen
Bent flexibel in het werken op verschillende locaties
Werkt graag in en met een team
Bent gezellig en hebt humor
Hebt MBO+ werk- en denkniveau of gelijkwaardig door ervaring
Hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijk functie
Salarisindicatie € 2.750 - € 3.500 bruto o.b.v. ervaring
10% Pensioenbijdrage
Afwisselende werkzaamheden
Een gezellig en gemotiveerd team
Informele werksfeer
Ontwikkelingsmogelijkheden
Een leuke baan voor 32 tot 40 uur per week
Leuke uitjes
Is deze functie wat voor jou?
Wacht dan niet langer en solliciteer! Vul direct het formulier in of stuur je motivatie en CV naar .
Contact
Functie: | administratieve held |
Startdatum: | 21-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2750 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met GoedOpOrde.nl via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.