Vacature Medewerker binnendienst servicedesk

Medewerker binnendienst servicedesk in Alphen aan den Rijn

Bedrijfsomschrijving

Dit bedrijf is een specialist op het gebied van afval.  Ze zitten door heel Nederland, maar jij gaat aan de slag op de vestiging in Alpen aan den Rijn.  Je komt te werken bij één van de grootste spelers op het gebied van afval. Dit bedrijf verzamelt en verwerkt niet alleen afval, maar recyclet afval ook tot nieuwe grondstoffen of energie voor energiecentrales.

Je komt te werken in een team van 5 collega's en er hangt een leuke en informele sfeer. Het bedrijf is goed te bereiken met de auto vanuit: Leiden, Zoetermeer of Hoofddorp

Functieomschrijving

Als medewerker binnendienst ben jij het aanspreekpunt voor klanten die een storing hebben aan hun perscontainer. Je vraagt informatie uit en zorgt dat er een onderhoudspartij komt om de storing op te lossen, je denkt mee of er een vervangend inzamelmiddel nodig is en dit stem je af met de planning. Als de perscontainer vervoerd moet worden regel je het transport hiervan in overleg met je collega's van de planning. Kortom, je regelt zaken zoals storingen, onderhoud en revisies van de containers. Dit doe je samen met je collega's je komt namelijk te werken in een team van 5 collega's. Je overige taken bestaan uit:

  • Facturen checken;
  • Administratieve taken en gegevens verwerken;
  • E-mails beantwoorden;
  • keuringen verwerken;

Dit is een tijdelijke parttime functie als vervanging voor een zwangerschapsverlof. Het gaat om de periode Maart tot December voor 24 uur per week. Omdat ze op woensdag en vrijdag wat krap zitten zijn deze dagen belangrijk! 

Functie-eisen

Je bent vriendelijk en oplossings gericht

  • Je beschikt over een beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt enige ervaring als binnendienst medewerker of een soort gelijke functie;
  • Je bent beschikbaar voor 24 uur en vast op woensdag en vrijdag;
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris tussen de €2.800 en €3.780 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Een tijdelijk contact via Olympia;
  • Vakantiegeld van 8,33%  en je bouwt vakantiedagen op;
  • Pensioen regeling;
  • Gratis parkeergelegenheid;
  • Gezellige collega's!

Heb je interesse? Solliciteer direct of bel naar 071-5665724 en vraag naar Eva of Kiki.



Functie:verkoper binnendienst
Startdatum:22-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3780 – 3780
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Medewerker binnendienst servicedesk Olympia 22-02-2024

Bekijk ook andere vacatures