Vacature Medewerker Back Office

Medewerker Back Office in Alphen aan den Rijn

Medewerker Back Office Alphen aan den Rijn

Ben jij een administratieve spin in het web met focus op kwaliteit en klantgerichtheid?

  • place Alphen aan den Rijn

Home Medewerker Back Office Alphen aan den Rijn

Bij ons zorgen 2.800 medewerkers ervoor dat ziekenhuizen, zorginstellingen en vakantieparken iedere dag kunnen beschikken over hygiënisch schoon en duurzaam textiel. Daarmee vervullen we een essentiële rol in de dienstverlening die onze opdrachtgevers bieden. CleanLease is marktleider in haar sector en is een voorloper op het gebied van duurzaamheid, innovatie en groei. Dat is niet mogelijk zonder onze mensen. Daarom zorgen wij goed voor onze medewerkers. Bijvoorbeeld door goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, doorgroeimogelijkheden en ruimte voor ontwikkeling te bieden. Word jij onze nieuwe collega in Alphen aan den Rijn?

Kerntaken en verantwoordelijkheden:

In de functie van Medewerker Back Office (20-36 uur per week) ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van alle secretariële en administratieve werkzaamheden die op de vestiging plaatsvinden. Daarnaast fungeer je als de schakel tussen- de klant en de interne organisatie. Je bent de communicatieve en administratieve spin in het web voor de interne organisatie. De focus ligt hierbij op kwaliteit en klantgerichtheid. Wij willen natuurlijk graag de beste zijn op het gebied van klanttevredenheid en rendement!

Zowel de klanten als je collega's benaderen jou met allerlei vragen over leveringen, procedures, mutaties en andere informatie die voor onze klanten belangrijk is. De klachtenregistratie, de interne opvolging, begeleiding en tijdige afhandeling van klachten is iets wat jij bewaakt.

Je verricht ondersteunende / administratieve HR- werkzaamheden van de unit, zoals het verwerken van de mutaties in-en uitdienst treden, het bewaken van de planning omtrent beoordelings- en functioneringsgesprekken en de directiebeoordeling. Ook bereid je de audit van de verschillende certificeringen voor en houdt je je bezig met milieu.

Je hebt uiteraard veel contact met je collega's van de locatie Alphen aan de Rijn en overige wasserijen, maar ook met de accountmanagers en service adviseurs als je belangrijke informatie over een klant hoort of juist nodig hebt en uiteraard met medewerkers van de klant.

Kennis en ervaring:

Een door ervaring of opleiding verkregen mbo werk- en denkniveau. Bekendheid met de dienstverlening bij het segment Zorg en kennis van (HR) processen is een pré. Zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel, relativeringsvermogen en humor.

Ons aanbod:

Voor enkel de leuke gesprekken, je supergezellige collega's en de sfeer op kantoor kom je niet elke dag je bed uit natuurlijk. Wat bieden wij nog meer? Komt 'ie!

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor 20 tot 36 uur per week. De overeenkomst wordt, bij goed functioneren, omgezet naar een vaste aanstelling.
  • Een bruto uur salaris rond € 15,= en € 16,= . Wij betalen het salaris per periode van 4 weken.
  • Pensioen, reiskosten, 25 vakantiedagen (fulltime dienstverband), vakantietoeslag van 8,33% en een vaste eindejaarsuitkering van 5,33%.

Binnen CleanLease is een feestdagenschema van kracht. Dit betekent dat wij rond de feestdagen op zaterdag bereikbaar zijn en werken.

Interesse gewekt?

Ik kom graag met je in contact.



Functie:backoffice medewerker
Startdatum:21-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:20 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met CleanLease via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Medewerker Back Office CleanLease 21-12-2023

Bekijk ook andere vacatures