Vacature Inkoopmedewerker backoffice

Inkoopmedewerker backoffice in Alphen aan den Rijn

Functieomschrijving

Ben jij ervaren met excel en cijfermatig goed onderlegd? Wil je graag proactief administratieve ondersteuning bieden aan onder andere de afdeling inkoop van een bedrijf dat kunststof laboratorium producten produceert? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Salaris afhankelijk van ervaring
  • 32 tot 40 uur per week
  • Alphen aan den Rijn
  • Afwisselende functie
wie ben jij

Jij bent iemand die allereerst goed met Excel kan werken. Je gaat namelijk veel gebruik moeten maken van formules. Daarnaast ben je nauwkeurig, goed met cijfers en communicatief vaardig. Communiceren in woord- en schrift in zowel de Nederlandse als Engelse taal is geen probleem voor jou. Ook is het fijn als je in ieder geval op de woensdagen beschikbaar bent.

wat ga je doen

Tijdens jouw werkdag houd je je onder andere bezig met het controleren van orderbevestigingen, het verwerken en checken van inbounds, het nakijken van facturen, het beantwoorden van e-mails, het opvolgen van inkooporders, het doen van voorwerk voor inkoopprijzen in excel en het maken van nieuwe prijslijsten. Daarnaast zijn ze binnen het bedrijf continue bezig zichzelf te verbeteren. Zo mag jij meewerken aan hun kwaliteitssysteem!

  • Het opstellen van offertes
  • Klantcontact onderhouden in verband met levering verwachtingen
  • Orders invoeren
  • Levertijden bewaken
  • Het opzetten en samenstellen van een kwaliteitssysteem
waar ga je werken

Je komt te werken bij een familiebedrijf wat meer dan 150 jaar bestaat! Hier werkt een hechte groep collega's. Ze produceren kunststof, waar ze hier in Alphen aan den Rijn laboratorium producten van maken. Leuk feitje: oorspronkelijk is het bedrijf begonnen met het produceren van kurk in plaats van kunststof.

sollicitatie

Ben jij degene die het team bij dit bedrijf gaat versterken? Solliciteer snel!

Heb je een vraag, bel of mail ons gerust via de onderstaande contactgegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medisch-administratief medewerker
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Geen ervaring
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3700 – 3700
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via markt.alphen@nl.randstad.com of 0172 428 420. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Inkoopmedewerker backoffice Randstad 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures