Vacature Financieel administratief medewerker

Financieel administratief medewerker in Zoetermeer

Bedrijfsomschrijving

KPN biedt hoogwaardige telefonie-, internet- en televisiediensten en is een allround ICT-dienstverlener. In Nederland maken consumenten gebruik van vaste en mobiele telefonie, internet en tv van KPN. Zakelijke klanten profiteren van een breed scala aan innovatieve en betrouwbare diensten, variërend van telefonie en internet tot het beheer van ICT-diensten. In Duitsland, België en andere delen van West-Europa is mobiele telefonie het belangrijkste aanbod.

Je zult voornamelijk werken voor de afdeling Record to Close (R2C), onderdeel van de Group Business Services van KPN. Je werkt voornamelijk op kantoren in Rotterdam en Zoetermeer, waar je samen met een gezellig team ervoor zorgt dat alles klopt.

Functieomschrijving

Ben jij klaar om jouw passie voor financiën te verwerken in een nieuwe uitdaging? Bij KPN krijg je de kans om je talent in te zetten voor het beheren, structureren en rapporteren van financiële gegevens!

We zijn op zoek naar een financieel talent, met ervaring en expertise in Grootboek. Je werkt zelfstandig maar bent ook een teamspeler die altijd het overzicht behoudt over je eigen werk. Jouw taken omvatten onder andere:

  • Het organiseren van financiële cijfers;
  • Het verwerken van memoriaalboekingen;
  • Het opstellen en toelichten van balansspecificaties en rapportages (handmatig), waarbij je risico's en kansen signaleert;
  • Het onderzoeken of rechtvaardigen van afwijkingen;
  • Het bewaken van maandelijkse processen.

Je bent kritisch op je eigen werk en op processen en werkwijzen binnen het team. Je kunt verbeterpunten identificeren en proactief oplossingen aandragen.

Functie-eisen
  • HBO werk- en denkniveau, met 1-3 jaar ervaring in het financiële werkveld;
  • Kennis van verslaggeving (IFRS), Oracle Cloud en/of Oracle EPM is een grote pré;
  • Beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • Kennis van Microsoft Office.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto salaris van € 16,29 per uur; 
  • Een functie voor 36 uur per week
  • Reiskostenvergoeding; 
  • Thuiswerkvergoeding; 
  • Uitzicht op contract bij KPN; 
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een inzetbaarheidsbudget van €1.500 euro per jaar (in te zetten naar keuze); 
  • 24 Vakantiedagen op basis van fulltime werken; 
  • Vakantiegeld 8,33% opbouw; 
  • Pensioenopbouw.


Functie:financieel-administratief medewerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3293 – 3293
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via p.zweekhorst@werk.olympia.nl of Pien Zweekhorst. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Financieel administratief medewerker Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures