Vacature Backoffice medewerker inkoop

Backoffice medewerker inkoop in Koudekerk aan den Rijn

Functieomschrijving

Ga aan de slag als backoffice medewerker inkoop bij een leuk bedrijf in Koudekerk aan den Rijn! Lees snel verder wat de functie inhoudt en reageer! Het betreft een tijdelijke functie van februari tot juli, ter vervanging voor zwangerschapsverlof.

wat bieden wij jou
  • Koudekerk aan den Rijn
  • februari tot juli 2024
  • 24 uur per week
  • € 16,51 tot € 20,19 bruto uurloon
wie ben jij

Ten eerste heb jij administratief inzicht en relevante werkervaring. Hierbij heb jij kennis van het (digitale) inkoopproces. Daarnaast beschik jij over een grote mate van proactiviteit, flexibiliteit en zelfstandigheid. Natuurlijk is het ook belangrijk dat je plezier hebt in je werk!

wat ga je doen

In de functie als backoffice medewerker inkoop ben je verantwoordelijk voor de administratieve werkzaamheden voor de inkoop.

De hoofdtaken die bij deze functie horen, zijn:

  • het controleren van ontvangen inkoopfacturen op ontvangsten van goederen en prijs;
  • het goedkeuren en versturen van inkooporders naar leveranciers;
  • het op een juiste manier verwerken van inkoopfacturen;
  • het invullen en bewaken van levertijden.
waar ga je werken

Je gaat aan de slag bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in het reinigen van hoge kwaliteit textiel. Het is een bedrijf waar hard gewerkt wordt, maar ook tijd is voor humor en gezelligheid. Op de afdeling werk je met nog 2 andere collega's.

sollicitatie

Ben jij degene die het team bij dit bedrijf gaat versterken? Solliciteer snel!

Heb je een vraag, bel of mail ons gerust via de onderstaande contactgegevens.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:assistent inkoop
Startdatum:31-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:20 – 20
Uren per week:24 – 24

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via markt.alphen@nl.randstad.com of 0172 428 420. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Backoffice medewerker inkoop Randstad 31-01-2024

Bekijk ook andere vacatures