Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Alphen aan den Rijn

Administratief medewerker Werk en Ontwikkeling

Rijnvicus, Werk

Heb je een sociaal hart maar ben je beter in administratief werk dan hulp verlenen? Dan is deze rol als administratief medewerker misschien wel jouw volgende stap!

Wat ga je doen?
In de Participatiewet is afgesproken dat werkgevers mensen met een arbeidsbeperking een baan aanbieden. Dit wordt uitgevoerd door de teams Werk en Ontwikkeling. Team Administratie ondersteunt deze 2 teams.

Wij zijn op zoek naar een collega voor team Administratie. Je verricht licht secretariële werkzaamheden waaronder agenda planning, archiveert alle documenten op de juiste plaats en zorgt voor de nodige correspondentie.

Dit alles doe je vanuit een team met 6 andere collega's. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor een secure administratie. Waar nodig vervangen jullie elkaar bij vakantie of afwezigheid.

Wie zijn wij?
Rijnvicus is het sociaal ontwikkelbedrijf van de gemeente Alphen aan den Rijn, Kaag en Braassem en Nieuwkoop. Rijnvicus richt zich op de uitvoering van de Participatiewet in samenhang met het Sociale Domein. Wij bieden wegen naar werk voor mensen voor wie de arbeidsmarkt (nog) niet gemakkelijk te bereiken is. Onze kracht is het begeleiden naar werk door werk. Dit doen we o.a. in onze leerwerkomgeving waar we mensen opleiden naar betaalde banen in bijvoorbeeld horeca, groen, logistiek, metatechniek en schoonmaak. Rijnvicus werkt nauw samen met de gemeenten, ondernemers, het onderwijs en het UWV. Samen met het onderwijs wordt gezocht naar een goede aansluiting tussen de sectoren en bedrijven.

Wie ben je?
Je bent mensgericht en denkt vanuit mogelijkheden. Je kunt je schriftelijk en mondeling goed uitdrukken en bent nauwkeurig.

MBO 3 of 4 werk- en denkniveau; 24-32 uur beschikbaar; Ook voor leergierige starters geschikt; Je vindt het fijn om collega's te ondersteunen in hun werk.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een functie in een informele werkomgeving waarbij je groot sociaal én maatschappelijk impact kunt maken. We hebben een groot netwerk aan partners en (interne) opleiders dus we zijn reeds enige jaren een gevestigde organisatie in de regio. Voldoende ruimte daarom voor jouw eigen ontwikkeling.
Verder krijg je bij ons:

Beloning in schaal 6 CAO Gemeenten (min. €2.295,- en max. €3.323,- bruto o.b.v. 36 uur); Individueel keuzebudget van 17,05% bovenop jouw salaris; Voldoende faciliteiten om flexibel qua werkplek en tijd te werken; Mooie secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder pensioen bij ABP en een goede ouderschapsregeling.


Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met , van team Werk en Administratie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer .

Interesse?
Voel jij je aangesproken? Dan zien we jouw motivatie en cv graag tegemoet. Solliciteren kan via de sollicitatiebutton bovenaan deze webpagina. Wij vragen je om in je motivatie aan te geven over welke competenties jij beschikt en hoe die een verschil gaan maken binnen onze organisatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

DienstverbandBepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijdOmvang functieParttimeSalarisMax. €3.323,-Aantal posities1Uren24-32PlaatsAlphen aan den RijnProvincieZuid-HollandLandNederland

Functie:administratief medewerker
Startdatum:05-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3323 – 3323
Uren per week:24 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Lagardère Travel Retail via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Administratief Medewerker Lagardère Travel Retail 05-12-2023

Bekijk ook andere vacatures