Vacature Administratief Medewerker

Administratief Medewerker in Alphen aan den Rijn

Plaats

Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op

06-03-2024

Veelzijdige werkzaamheden, als Administratief Medewerker bij

Geen dag is hetzelfde. Een dynamische functie met veel variatie in werkzaamheden en verantwoordelijkheden voor de Centrale Backoffice activiteiten van alle vestigingen. Je hebt de mogelijkheid om je bezig te houden met diverse uitdagingen en om jezelf verder te ontwikkelen.
Jij bent een administratieve duizendpoot en wil graag onderdeel uitmaken van een groot (inter)nationaal netwerk. Kies voor .

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor een kwalitatief juiste afhandeling van correspondentiestukken binnen . Jouw collega's moeten erop kunnen vertrouwen dat jij de door hen aangeboden opdrachten administratief goed afhandelt. Met opdrachten bedoelen wij alle voorkomende uitgaande documenten zoals correspondentie, jaarrekeningen, publicatiestukken, aangiften inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, controleverklaringen, opdrachtbevestigingen, declaraties en aanmaningen. Je hebt contact met accountants, fiscalisten en adviseurs uit de organisatie en ook met de cliënten van de organisatie. Ook heb je hierbij contact met de organisaties in het buitenland. Jij bent de bewaker van de huisstijl en uitstraling van .
Je zorgt dat gegevens van nieuwe relaties correct en tijdig worden verwerkt in alle gebruikte softwaresystemen. Je controleert, ondersteunt en verricht werkzaamheden in het kader van Wwft. Daarnaast zorg je dat wijzigingen goed worden doorgevoerd in ons CRM-pakket. Ook ben je de steun en toeverlaat van onze cliënten in het gebruik van onze online GT-portal waar onze cliënten zelf documenten kunnen uploaden, inzien en aangiften kunnen accorderen. Je beantwoordt vragen en loodst onze cliënten feilloos door het onlinesysteem.
Bovendien heb je nauw contact met de automatiseringsafdeling over het testen van updates, het melden van storingen in diverse pakketten en het meedenken over gebruikersgemak.

Wie ben jij?

Ambitie
Een divers takenpakket? Geen probleem! Jij bent een echte aanpakker. En weet je het antwoord nog niet? Dan ben je bereid om het uit te zoeken, nieuwe dingen te leren en jezelf te ontwikkelen.

Skills
Je bent doortastend, administratief goed onderlegd en communicatief vaardig. Je houdt ervan om samen te werken in een team en ook zelfstandig kun jij goed aan de slag. Je bent een kei in de Nederlandse taal en beheerst de Engelse taal goed. Daarnaast ben je accuraat en hebt oog voor detail.

Ervaring
Een afgeronde mbo-opleiding en affiniteit met IT-systemen zoals MS Office, PowerPoint, Word, Excel en Outlook. Dat is een goede basis om aan de slag te gaan als Medewerker Central Back Office.

Wie zijn wij?

Best of both worlds
is een netwerkorganisatie van wereldniveau. Internationaal zijn we één van de grootste accountants- en adviesorganisaties, een zevende plek wereldwijd! Hier in Nederland hebben we de fantastische voordelen van een kleinere organisatie met open cultuur, met de internationale mogelijkheden en multiculturele ervaring van één van de grootste organisaties ter wereld.
Wij gaan altijd een stapje verder. Voor onze klanten en vooral ook voor jou. Zodat jij de allerbeste werkomgeving hebt, die inclusief is en waar we flink bezig zijn met duurzaamheid. We werken voornamelijk voor profitorganisaties.

Wat je van ons krijgt:
Een organisatie met een internationaal netwerk, waar je bent en wordt wie je wilt zijn, een open cultuur en fijne werksfeer? Check.

Verder bieden we je:
- We bieden je een passend salaris o.b.v. studieachtergrond en werkervaring;
- 29 vakantiedagen, met de mogelijkheid tot bijkopen;
- 3 Christelijke nationale feestdagen die je mag inruilen voor officiële feestdagen uit je eigen cultuur;
- Winstdelingsregeling afhankelijk van prestatie;
- Last but not least: toegang tot de Academy. Daar ontwikkel je je kennis en je persoonlijke doelen op hoog niveau. En trainingen mindfullness of 'goed slapen'? Krijg je ook gewoon.
Breng jouw skills in de praktijk. Als Administratief Medewerker op onze vestiging in Alphen aan den Rijn.

Enthousiast?

Neem contact op met Demi van der Zwet, voor Whatsapp) of via .

Administratief Medewerker

Nog vragen?


Neem dan contact op met




Functie:administratief medewerker
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Grant Thornton Accountants en Adviseurs via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Administratief Medewerker Grant Thornton Accountants en Adviseurs 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures