Vacature Technisch Beheerder Buitensport

Technisch Beheerder Buitensport in Alphen aan den Rijn

Gemeente Alphen aan den Rijn

Technisch Beheerder Buitensport

  • Fulltime
  • 36
  • Zuid-Holland
  • Fysiek Domein, Vastgoed
  • Bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd
  • € 5.997,00

Ben jij de gedreven beheerder buitensport die het beheer en onderhoud van sportaccommodaties van de gemeente Alphen aan den Rijn toekomstbestendig kan houden? Zet jouw talent in bij Alphen aan den Rijn en kom impact maken bij ons!

Het Team Vastgoed

Als Technisch Beheerder Buitensport word je onderdeel van Team Vastgoed. Ons team beheert en ontwikkelt het gemeentelijke vastgoed, in nauwe samenwerking met de teams Maatschappelijke Ontwikkeling, Beheer Openbare Ruimte en Beleid Openbare Ruimte. Het gemeentelijke vastgoed bestaat uit onder andere scholen, culturele- en welzijnsobjecten, sportaccommodaties, woningen, parkeergarages, gronden en concernhuisvesting. Onze kerntaak is om het vastgoed van de gemeente zowel financieel als functioneel optimaal te benutten, rekening houdend met belangrijke onderwerpen zoals de duurzaamheidsopgave. Wij faciliteren de huisvesting van maatschappelijk gewenste voorzieningen en zetten vastgoed onder andere in als sturingsmiddel voor gemeentelijke ontwikkelingen.

Wat ga je doen?

Als Technisch Beheerder Buitensport krijg je de volledige verantwoordelijkheid voor het beheer en onderhoud van sportaccommodaties in de gemeente. Dit doe je in nauwe samenwerking met de collega's van Langeroode, onze buitendienst. Jij bent zowel financieel als operationeel verantwoordelijk voor het deugdelijk beheer van sportaccommodaties. Je pakt complexe casussen op en gaat dus aan tafel met bestuursleden van alle verenigingen, zoals voetbal- en hockey clubs, maar ook met externe partijen zoals aannemers, adviesbureaus en sportbonden. Je bereidt aanbestedingen en bestekken voor, zowel Europese aanbestedingen als meervoudig onderhandse aanbestedingen. Je draagt zorg voor het projectmatig vervangen van kunstgrasvelden, renovaties natuurgrasvelden, beregening en verlichting. Je krijgt te maken met verschillende belangen van diverse organisaties en verenigingen, die je bij elkaar weet te brengen. Bovendien bestaan je werkzaamheden ook uit het beheer van mutaties en revisies.

Je geeft uitvoering aan het meerjarenonderhoudsplan (MJOP). Je houdt je bezig met het aanvragen en beoordelen van complexe offertes. Dit doe je in nauwe samenwerking met het team Maatschappelijke Ontwikkeling. Met jouw politieke sensitiviteit stuur je in projectteams en geef je tegenwicht wanneer dit nodig is. Ook schakel je intensief met de teams Beleid Openbare Ruimte en Ruimtelijke Ontwikkeling. Het grootste deel van jouw werk speelt zich dus af op ons gemeentehuis, waarbij je project- en procesmatig te werk gaat, veel overleggen pleegt en stuurt op gezamenlijk resultaat. Vervolgens stem je dit af met de externe partijen. Jij bent dus dé verbindende schakel tussen de gemeente[PG1] , verenigingen, aannemers, adviseurs, onze eigen buitendienst en andere externe partijen.

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar iemand die in staat is om in een complexe, dynamische omgeving te werken, waarin je diverse belangen met elkaar kunt verbinden. Je bent een stevige gesprekspartner, gericht op de samenwerkingen binnen en buiten het team en de organisatie, waarbij je project- en procesmatig[PG2] werkt en gericht bent op resultaat. Dankzij jouw uitstekende communicatieve vaardigheden ben je in staat om met de interne- en externe partners en sportverenigingen te communiceren. Je bent bekend met het werken met participatie en creëert draagvlak en begrip voor keuzes die je maakt naar verenigingen, collega's en andere belanghebbenden. Je beschikt over politieke sensitiviteit en bent in staat om op de juiste manier sturing te geven om doelen te bereiken.

Verder zien we graag:

  • Een relevante afgeronde hbo-opleiding ;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het vakgebied;
  • Vakinhoudelijke kennis van buitensport accommodaties;
  • Ervaring met MJOP is een pré.

Voldoe je niet aan bovenstaande wensen maar denk je toch een goede match te zijn?

Wie zijn wij?

Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn, een gemeente met 7 dorpskernen en ruim 110.000 inwoners.[[PG3] Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.

Je zit binnen onze organisatie altijd in een thuisteam met vakcollega's en een . Een groot aantal collega's werkt aan maatschappelijke opgaven in uiteenlopende vakgebieden. Je krijgt bij ons de kans om op basis van je talent ingezet te worden voor die opgaven en deel uit te maken van diverse samengestelde teams.

Gemeente Alphen aan den Rijn is eigenaar van een aanzienlijke hoeveelheid vastgoed. Vastgoed zoals scholen (eigendom of claimrecht), culturele- en welzijnsobjecten en sportaccommodaties, parkeergarages etc. De totale gemeentelijke portefeuille omvat ongeveer 230 objecten en 670 water- en grondstukken.

Wat bieden wij?

Bij Gemeente Alphen aan den Rijn kom je terecht in een hecht en ondersteunend team waar open communicatie en samenwerking centraal staan. Onze collega's zijn niet alleen toegankelijk, maar ook enthousiast om hun kennis te delen en met jou te sparren over uitdagende vraagstukken. We geloven in een cultuur van vertrouwen en moedigen een positieve werkomgeving aan waar ruimte is voor humor en een glimlach. We streven ernaar om elkaar te inspireren en te ondersteunen, in een hybride werkomgeving.

Wij leren door te doen. Dat geldt dus ook voor jou, je krijgt bij ons de ruimte om te proberen, leren en je verder te ontwikkelen. Wij durven vernieuwend te zijn, jij ook?

Verder bieden we je:

  • Salaris in schaal 11 CAO Gemeenten max. €5.997,- o.b.v. 36 uur;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% met o.a. de mogelijkheid tot koop van vakantie-uren en aanschaf van een fiets;
  • Een pensioenregeling via het ABP, waarbij gemeente Alphen aan den Rijn het grootste deel betaalt;
  • Flexibele werktijden en alle faciliteiten om hydride te werken, waaronder een smartphone en een laptop;
  • Diverse opleidingsmogelijkheden zodat je jouw potentie verder kunt ontwikkelen;
  • Een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een reiskostenvergoeding en zelfs gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof;

Onze visie en cultuur zie je terug in onze manier van werken, ons transparante gemeentehuis en dynamische werkomgeving. We hebben flexibele werkplekken en een werkcafé; dé plek voor een inspirerend werkoverleg en toevallige ontmoetingen.

Voor vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Wendelien Tönjann-Levert, Vastgoed, bereikbaar op .

Interesse?

Voel jij je aangesproken? Dan zien we je korte motivatie en cv graag tegemoet. Solliciteren kan via de solliciteerknop bovenaan deze webpagina. Wij vragen je om in je motivatie aan te geven over welke competenties jij beschikt en hoe die een verschil gaan maken binnen onze organisatie.


Gemeente Alphen aan den Rijn
Stadhuisplein 1
2405 SH ALPHEN AAN DEN RIJN



Functie:technisch beheerder buitensport
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5997 – 5997
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemeente Alphen aan den Rijn via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Technisch Beheerder Buitensport Gemeente Alphen aan den Rijn 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures