Facilicom Solutions is dé totaalaanbieder van facilitaire en technische dienstverlening, voor alles in en om een gebouw. Als onderdeel van Facilicom Group combineren we 'hard services' en 'soft services' en geven we advies bij facilitaire vraagstukken.
Incluzio bouwt mee aan een samenleving waarin iedereen meetelt, meedoet en van betekenis is. Samen met inwoners en partners maken we van elke buurt een betere buurt. Dat is waar wij voor staan. Wij zijn een organisatie actief in het sociaal domein en kunnen het verschil maken. Doe je mee?
De wereld verandert in rap tempo. Deze veranderingen brengen automatisch nieuwe risico's en uitdagingen met zich mee. Trigion creëert veiligheid om direct in te spelen op die risico's en uitdagingen. Ben je geïnteresseerd in het werken bij de beveiliging? Kijk hier voor onze vacatures in de beveiliging er zijn.
Samen met onze 8.500 schoonmaakcollega's maken we ons hard voor de sectoren hospitality, onderwijs, kantoren, food & industrie en specialistische reiniging. Het is pas schoon genoeg wanneer het ongewoon schoon is. We zetten de klant voorop.
Wil weten hoe het is te werken bij Facilicom Group - of een van onze divisies - in een bepaalde functie? Lees dan een van onze 'werken als' pagina's
Sociaal Werker Toegang
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan waarin je door triage de juiste zorg kunt bepalen? Dan is dit jouw nieuwe uitdaging!
24 uur per week
€ 3.191,00 - € 4.547,00 per maand
Sociaal Werker Toegang
24 uur per week
€ 3.191,00 - € 4.547,00 per maand
Functieomschrijving
Incluzio Leiderdorp is verantwoordelijk voor de sociale ondersteuning van de inwoners in Leiderdorp. De sociale ondersteuning wordt geboden door één integraal team, waarin sociaal werkers vanuit verschillende rollen met verschillende expertises complementair zijn aan elkaar en in korte lijnen nauw samenwerken. De verschillende welzijnsvoorzieningen, de taken van het huidige Sociaal Team en een groot deel van de Wmo maatwerkvoorzieningen (lichte vormen van ambulante begeleiding en dagbesteding) hangen nauw samen en vormen overzichtelijk aanbod voor inwoners. De sociale ondersteuning beweegt mee met hun behoefte, is toekomstgericht, innovatief en daagt inwoners uit om zoveel mogelijk zelf aan zet te zijn. Daarbij is de samenwerking met vrijwillige inzet niet meer weg te denken. Onze aanpak is gebaseerd op de WIE focus, gericht op Wederkerigheid, het Informele netwerk van de inwoner en het versterken van de Eigen kracht!
Als Wijkteammedewerker Toegang word je verantwoordelijk voor alle telefonische en digitale binnenkomende vraagstukken en aanmeldingen. Jij draagt zorg voor goede triage en weet het probleem boven tafel te krijgen. Je weet veiligheidsrisico's in te schatten en op een juiste wijze de vervolgstappen te bepalen. Dit geldt zowel voor nieuwe aanvragen als voor herindicaties.
Enkelvoudige nieuwe aanvragen kunnen door jou zelfstandig worden afgehandeld. Administratief casemanagement wordt in deze gevallen ook door jou ingevoerd in het klantvolgsysteem. Indien het gaat om een herindicatie of een complexe casus, dan werk je nauw samen met de betrokken medewerker(s) om te komen tot een indicatie of passende doorverwijzing naar een voorliggende activiteit.
Het casemanagement wordt in deze gevallen overgedragen aan de betrokken medewerker. De administratieve afhandeling daarvan is bij jou in handen. Je blijft alle indicaties monitoren en onderneemt hierop actie. Hiernaast ben je verantwoordelijk voor het beheer van de werkvoorraad en de verdeling over de medewerkers van het sociale wijkteam. Je werkt nauw samen met de medewerkers uit het wijkteam om de juiste ondersteuning te bieden aan onze klanten. Jij zorgt dat dat mensen ons weten te vinden en dat vragen naar de juiste persoon worden doorgezet.
Wat je krijgt
Een afwisselende, uitdagende en zelfstandige baan in een enthousiast team. Een interessante werkomgeving in het sociale domein, waar je mede vorm aan geeft. Je krijgt bij ons veel vrijheid en resultaatverantwoordelijkheid. Daarnaast bieden wij:
Wie je bent
Enthousiast?
Ben jij enthousiast en wil je ons team versterken? Wij zien jouw CV en motivatiebrief graag tegemoet.
Functie: | sociaal werker toegang |
Startdatum: | 05-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2867 – 4086 |
Uren per week: | 24 – 24 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Facilicom via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.