Vacature Secretaresse Raad van Bestuur

Secretaresse Raad van Bestuur in Gouda

Logo gemiva.nl/werkenbij

Contrast

Secretaresse raad van bestuur - Servicecentrum - Gouda - 36 uur

Als Secretaresse raad van bestuur ondersteun je de Raad van Bestuur en Raad van Toezicht bij hun werk.

  • Functie: Secretaresse raad van bestuur
  • Locatie: Gouda
  • Uren per week: 36
  • Salaris: FG 50, met een maximum van €4.349,- bruto per maand, bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week (CAO GHZ, juni 2024).

Werk dat er echt toe doet

Als Secretaresse raad van bestuur ondersteun je de Raad van Bestuur en Raad van Toezicht bij hun werk. Dit uit zich in het managen van de agenda van de bestuurders, het onderhouden van contacten met relaties, het organiseren van overleggen en bijeenkomsten en ervoor zorgen dat de benodigde informatie, mensen en middelen tijdig beschikbaar zijn. Ook notuleren, voeren van correspondentie en archiveren behoren tot de werkzaamheden. Je werkt hierbij nauw samen met je collega van het bestuurssecretariaat en de bestuurssecretaris.
De agenda's zijn complex en je bent blij dat je met jouw kennis en ervaring kan bijdragen om onze bestuurders te ontzorgen. De dynamiek in deze functie is groot, deadlines zijn er altijd. Je bent goed in het signaleren van knelpunten, denkt vooruit en lost ze op. Je staat dicht bij de mensen en laat je gevraagd en ongevraagd horen. In houding en gedrag ben je professioneel en flexibel. Je staat open voor anderen en je bent laagdrempelig benaderbaar en aanspreekbaar. Een baan die bij uitstek geschikt is voor een ervaren Secretaresse raad van bestuur die zich het werken binnen de top van een organisatie eigen heeft gemaakt.
Kerntaken:


  • beheren van de drukke en complexe agenda;
  • plannen en voorbereiden van afspraken;
  • verzorgen en opvolgen van de (e mail)correspondentie;
  • organiseren en voorbereiden van vergaderingen en bijeenkomsten;
  • notuleren en opvolgen van actiepunten;

Je bent een initiatiefrijk persoon die aanvoelt hoe je de mensen waarvoor je werkt op goede wijze kan ondersteunen en aanvullen. Wij vinden het belangrijk dat je processen goed kunt overzien, prioriteiten kunt bepalen en dat je een probleemoplossend vermogen hebt.

Wij zoeken jou

  • je hebt een HBO werk- en denkniveau, gerichte vakopleiding (bijvoorbeeld directiesecretaresse of managementassistent);
  • je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel mondeling als schriftelijk;
  • je hebt enige jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
  • je bent stressbestendig en beschikt over een dienstverlenende instelling;
  • je bent tactisch, integer en klantvriendelijkheid;
  • Je bent incidenteel beschikbaar voor vergaderingen in de avonduren.

Deze eisen tonen de richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan gaan we graag met jou in gesprek.

Wat bieden wij?

  • een warm welkom in een goed team;
  • een interessante en uitdagende doelgroep om voor te werken;
  • afwisseling: geen dag is hetzelfde;
  • veel ruimte en verantwoordelijkheid om je werk te doen;
  • 8% vakantietoeslag en 8,33% eindejaarsuitkering;
  • arbeidsvoorwaarden en salariëring conform CAO Gehandicaptenzorg , FG 50, met een maximum van €4.349,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week;
  • het kopen van extra verlof, een bruto-netto regelingen voor de aankoop van een fiets, tablet, sportabonnement etc.;
  • de mogelijkheid om een deel van de vakantietoeslag of de eindejaarsuitkering uit te ruilen voor extra verlofuren;
  • de mogelijkheid om een (bruto) deel van de eindejaarsuitkering uit te ruilen voor extra (netto) reiskostenvergoeding;
  • een goed pensioen via pensioenfonds PFZW.

Werken bij Gemiva

Werk je bij Gemiva, dan maak je het verschil voor en mét mensen met een beperking. Op basis van vertrouwen krijg je veel professionele vrijheid en mogelijkheden om te werken aan je eigen ontwikkeling. Gemiva-medewerkers zeggen: "Je doet er toe en krijgt volop de ruimte aan de slag te gaan met jouw goede ideeën om de zorg aan onze cliënten nog beter te maken.

"

Ben jij onze nieuwe collega ?

Ben je enthousiast na het lezen van bovenstaande? Wij zijn benieuwd naar jou en jouw cv en zien je motivatie graag tegemoet!

Neem dan gerust contact met ons op!



Functie:secretaresse raad bestuur
Startdatum:05-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4349 – 4349
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Gemiva-SVG Groep via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Secretaresse Raad van Bestuur Gemiva-SVG Groep 05-06-2024

Bekijk ook andere vacatures