Vacature Operationeel Coördinator Administratie

Operationeel Coördinator Administratie in Bodegraven

Van Tol Import-Export

  • Over Van Tol Import-Export

Over Van Tol Retail

  • Van Tol Retail

Assortiment

Formules

Online

  • LekkerMakkelijk.nl

News

Over Versunie

  • Visie en missie
  • Erkend leerbedrijf

Assortiment

Logistiek

  • Logistieke oplossingen

News

Over Van Tol Import-Export

  • Van Tol Versunie Import-Export
  • Meet the team

Retail Fulfilment

Premium Brands

  • What we do
  • Tony's Chocolonely
  • Unilever Benelux
  • The KraftHeinz Company
  • Hak BV

Van Tol Food Concepts

Operationeel coördinator administratie

Functieomschrijving

Operationeel coördinator administratie (fulltime 40 uur p/wk)

Heb je minimaal enkele jaren ervaring als financieel administratief medewerker, waarbij je de functie ontgroeid bent en toe bent aan een vervolgstap? Dan ben jij wellicht de ambitieuze enthousiasteling die we zoeken!

Van Tol Versunie is voor de locatie Bodegraven op zoek naar een operationeel coördinator administratie, waarbij je onder leiding van de , de grootboek-,crediteuren- en debiteurenadministratie aanstuurt in de dagdagelijkse werkzaamheden. In die rol ben je voor andere afdelingen het eerste aanspreekpunt bij het beantwoorden van vraagstukken die de financiële administratie raken. Tevens heb je voelsprieten voor het vinden van verbeteringsmogelijkheden en pak je graag de handschoen op om die verbeteringen te bewerkstelligen. Daarnaast steek je zelf ook graag de handen uit de mouwen en voer je zelfstandig de debiteurenadministratie en -bewaking, waarbij je wordt ondersteund door twee collega's.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Operationeel aansturen van de grootboek-,crediteuren- en debiteurenadministratie (4 FTE);
  • Het uitvoeren van de werkzaamheden die horen bij de debiteurenadministratie en -bewaking;
  • Verzorgen van diverse periodieke rapportagewerkzaamheden (Power BI/Excel);
  • Sparringpartner van de bij het bedrijfsbreed vormgeven en stroomlijnen van de administratieve organisatie en de daarbij horende financieel administratieve processen;
  • Overige administratieve werkzaamheden.

Skills en opleiding:

  • MBO+ werk- en denkniveau;
  • Minimaal enkele jaren ervaring op een financiële administratie in een (groot)handelsbedrijf waar wordt gewerkt met voorraden;
  • Goede kennis van Excel is een must;
  • Affiniteit met computersystemen;
  • Kennis van SAP is een pré;
  • Je behoudt overzicht, bent analytisch, accuraat, cijfermatig sterk en kan zelfstandig beslissingen nemen;
  • Je bent enthousiast en proactief.

Wij bieden:

  • Een afwisselende baan binnen dynamische omgeving waarbij ruimte is voor eigen initiatief en ontwikkeling;
  • Een gezellige werksfeer;
  • Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform CAO.

Belangstelling?
Heb je interesse om bij ons aan de slag te gaan? Stuur dan voor 14 juni 2024 je motivatiebrief & CV naar:

Groothandel in Levensmiddelen Van Tol B.V., Postbus 64, 2410 AB Bodegraven t.a.v. de heer B.J. Bergman.

Voor informatie over de vacature operationeel coördinator administratie, kun je telefonisch contact opnemen met - .

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Soort dienstverband: Fulltime

Verwacht aantal uur: 40 per week



Functie:operationeel coördinator administratie
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Van Tol Retail via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Operationeel Coördinator Administratie Van Tol Retail 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures