Vacature Officemanager Personeel en Organisatie

Officemanager Personeel en Organisatie in Alphen aan den Rijn

Houd jij van plannen en organiseren? Vind jij het leuk om initiatief te nemen en weet je dit tot in de puntjes te verzorgen? Bij de Gemeente Alphen aan den Rijn zijn ze op zoek naar een Office Manager op de P&O-afdeling. Voor deze rol is het handig als je sociaal, flexibiliteit, zelfstandigheid, initiatiefrijk en dienstverlenend bent. Herken je dit in jezelf? Lees dan verder!

Wat bieden wij jou
  • Werken bij de Gemeente Alphen aan den Rijn!
  • Tussen 24 en 36 uur per week, dagen in overleg!
  • Veel verschillende taken, geen dag is hetzelfde!
  • Tijdelijk contract tot oktober 2024!
  • Werken in hartje centrum van Alphen aan den Rijn!
  • Een uurloon tussen de € 17,09 en € 24,26!
Wie ben jij

Je bent een Officemanager P&O die je mondeling en schriftelijk goed kan uitdrukken. Daarnaast weet je alles van Office 365; denk aan het maken van een mooie PowerPoint of grafiek in Excel. Je houdt van plannen en organiseren. Je vindt het leuk om initiatieven te nemen en weet je dit tot in de puntjes te verzorgen. Eigenschappen die jij bezit zijn: sociaal, flexibiliteit, zelfstandigheid, initiatiefrijk, accuratesse en dienstverlenend.

  • Ervaring in het werken met Office 365
  • Plannen en organiseren
  • Initiatief nemen
  • Dienstverlenend
Wat ga je doen

Als Officemanager P&O bied je ondersteuning aan drie Teamleiders binnen afdeling P&O en werk je voor de directieopdracht Organisatieontwikkeling. Het doel van deze opdracht is om antwoord te geven op de complexe maatschappelijke vraagstukken. Jouw rol hierin is onmisbaar, want jij zorgt ervoor dat alles administratief gezien op rolletjes loopt. Dat doe je door o.a.:

  • Voorbereiden en notuleren van diverse overleggen;
  •  Agendabeheer van drie teamleiders;
  • Digitaal archiveren van stukken;
  • Opmaken van rapportages en grafieken;
  • Verwerken van facturen met het financieel systeem;
  • Organiseren van teambijeenkomsten gericht op inhoud en teambuilding.
Waar ga je werken

Je gaat deel uitmaken van een innovatieve organisatie. De visie en cultuur zie je terug in de manier van werken, het transparante gemeentehuis en de dynamische werkomgeving.

Sollicitatie

Wil jij binnenkort starten bij de gemeente Alphen aan den Rijn? Solliciteer dan nu direct. Dit doe je door te klikken op de solliciteerknop. Vul je gegevens in en voeg je cv erbij toe. Wij bellen je binnen twee werkdagen op. Mocht je nog vragen hebben, bel op 0172 424240 of mail naar gemeentealphenaandenrijn@tempo-team.nl

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Functie:Officemanager Personeel en Organisatie, Officemanager
Startdatum:16-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via gemeentealphenaandenrijn@tempo-team.nl of 0172 42 42 40. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Alphen aan den Rijn
  2. Officemanager Personeel en Organisatie Tempo-Team 16-01-2024

Bekijk ook andere vacatures