Vacature Medewerker Zorgadministratie

Medewerker Zorgadministratie in Gouda

Medewerker zorgadministratie allround, Interne Geneeskunde/Geriatrie/Reumatologie

Staf en ondersteuning

mbo-niveau

24-32 uur

FWG 35

Wat werken op onze polikliniek zo leuk maakt? Alles! De gezellige sfeer, de collegialiteit… We zijn een bevlogen en enthousiast team, we zijn aanpakkers en gaan een uitdaging niet uit de weg! We kunnen het goed met elkaar vinden en hebben veel aandacht voor elkaar. Iedereen is laagdrempelig benaderbaar, de lijnen zijn kort. Wij richten ons sterk op kwaliteit en we zijn als team voortdurend bezig met de verbetering hiervan.

Naast oog voor onze patiënten, hebben we ook aandacht voor elkaar.

Als medewerker zorgadministratie allround ga jij aan de slag voor de verschillende clusters. In totaal zijn er de volgende clusters:

  • Cluster Algemeen
  • Cluster Endocrinologie
  • Cluster Nefrologie
  • Cluster Oncologie
  • Cluster Geriatrie, Reumatologie en Ouderengeneeskunde-Allergologie

In deze clusters werken ca. 21 fte secretaresses. De collega's worden voornamelijk ingedeeld in één van de clusters, maar zijn onderling ook inzetbaar.

Wij zijn op zoek naar een collega die het interessant vindt en goed is in het werken voor de verschillende clusters. Uiteraard zorgen we voor een goed inwerkpakket per cluster en stemmen we stap voor stap af samen met jou wat lukt qua het inwerken. Zodra je over meerdere clusters bent ingewerkt, ben je een belangrijke spin in het web voor de polikliniek. Zowel voor de ondersteuning van de artsen, als voor de onderlinge samenwerking tussen de clusters. Graag trekken we dan ook samen op om de ondersteuning nog beter in te richten met elkaar. Dit doen we samen met de teamleider, de artsen, de clustervertegenwoordigers van het secretariaat en met jou.
Samenwerking, flexibiliteit en uitdaging zijn elementen die terugkomen in deze functie.

Dit ga je doen

Als medewerker zorgadministratie allround ben je hét gezicht van onze polikliniek, voor patiënten en medewerkers. Jouw functie is afwisselend en uitdagend. Zo bereid je de spreekuren voor, verzorg je klinische en poliklinische correspondentie en beantwoord je binnenkomende telefoon. Op het secretariaat verricht je secretariële en administratieve taken. Deze werkzaamheden bestaan onder andere uit het verwerken van diverse acties zoals het bijhouden van werklijstacties, DBC registratie, post en mail behandeling en diverse andere werkzaamheden.

Als allround medewerker zal je binnen de verschillende clusters inzetbaar zijn.

Dit breng je mee

  • Je bent vriendelijk, geduldig en klantgericht; met een glimlach ontvang je patiënten op de polikliniek.
  • Je bent flexibel en stressbestendig; hectische situaties zie jij als uitdaging.
  • Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Bij voorkeur heb je ervaring met het werken met DBC systematiek.
  • Je voelt je thuis in een veranderende omgeving en je vindt het leuk om regelmatig nieuwe werkwijzen in je werk toe te passen.
  • Je hebt kennis van de medische terminologie.
  • Organisatorisch ben je een natuurtalent.
  • Je hebt kennis en ervaring met het MS office pakket en hebt ervaring of affiniteit met verschillende software applicaties zoals Nexus en een goede typevaardigheid.
  • Kom je bij ons werken dan vragen wij om een VOG (Verklaring omtrent het Gedrag). Dit wordt uiteraard door ons vergoed.

Bij ons krijg je

  • Een leuke baan in een gezellig en dynamisch team.
  • Een warme en collegiale werksfeer: we kennen elkaar en werken graag samen, ook met de specialisten.
  • Ruimte om mee te denken in projecten en jezelf verder te ontwikkelen.
  • Een dienstverband van 24 tot 32 uur per week.
  • Een contract voor een jaar, om te beginnen.
  • Salaris conform Cao Ziekenhuizen, FWG 35 (bij een 36-urige werkweek maximaal € 3440,- bruto per maand). Je wordt ingeschaald op basis van opleiding en ervaring.

Daarnaast wordt er veel georganiseerd om jou te helpen energiek te blijven. Van een fietsplan tot korting op sportscholen en gratis voedingsadvies en/of beweegadvies. Ook bieden we veel mogelijkheden om je te kunnen ontwikkelen. Via het GHZ Leerplein zijn tal van online trainingen, e-learnings en masterclasses beschikbaar die je op eigen tijd en plaats kan volgen.

Werken bij het GHZ

Wij zijn hét ziekenhuis in het Groene Hart. Groot genoeg voor brede zorg, maar overzichtelijk genoeg voor korte lijnen. We staan open voor iedereen. Ons karakter? Gewoonweg hartelijk. Met een no-nonsense houding én oog voor elkaar. Dat zie je terug in de werksfeer op de afdelingen. In de zorg voor onze patiënten. En in onze zorg voor jou. Want pas dan vinden wij dat 't klopt.

Ben je enthousiast geworden van deze vacature en wil je een keer komen kijken hoe het er echt bij ons aan toe gaat? Je bent van harte welkom om met een collega van het secretariaat mee te lopen!

De vacature sluit wanneer we een geschikte kandidaat hebben gevonden.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met , teamleider, ,



Functie:medewerker zorgadministratie
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3440 – 3440
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Groene Hart Ziekenhuis via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Medewerker Zorgadministratie Groene Hart Ziekenhuis 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures