Vacature Medewerker Planning & Control

Medewerker Planning & Control in Waddinxveen

Woonpartners Midden Holland Logo

Medewerker Planning & Control

Solliciteer

Welke uitdaging hebben wij voor je?

Heb jij passie voor financiën en ben jij op zoek naar een kans om jouw vaardigheden te ontwikkelen? Draai jij je hand niet om voor het verwerken van financiële gegevens en het realiseren van de fiscale aangiften? Dan zoeken wij jou! Voor de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een medewerker Planning en Control.

Jij krijgt de kans om jezelf te onderscheiden als Medewerker Planning & Control. Je gaat aan de slag met de controles op volledigheid en juistheid van onze totale administratie. Je signaleert afwijkingen en voert correcties uit. Je stelt diverse financieel-administratieve overzichten op. En ook niet onbelangrijk; je controleert de uitvoering van onze administratieve procedures.

Succes maak je natuurlijk niet alleen! In deze functie werk jij nauw samen met collega's, waarmee jij kunt sparren en kennis deelt. Samen met jouw collega's breng jij plannen en projecten in beweging en zet jij specifieke kennis en expertise in, zodat onze administratie staat als een huis.

Ben jij toe aan een volgende stap in jouw financiële carrière? Heb jij kennis en ervaring met de genoemde taakvelden? En wil jij graag impact maken binnen een maatschappelijk betrokken organisatie? Vertel ons jouw aanpak!

Wat ga je doen?

Wij geven jou de kans om snel van waarde te zijn binnen onze organisatie. Jij bent voor jouw collega's een belangrijke sparringpartner. Jij hebt namelijk de kennis en ruime ervaring binnen jouw vakgebied en daar houden zij zich aan vast. Met jouw kennis, overtuigingskracht en analytisch vermogen ga jij direct impact maken binnen onze organisatie. Zet jij gemakkelijk plannen en projecten in beweging door zaken concreet te regelen? Dan word jij gegarandeerd onze nieuwe Medewerker Planning en Control.

  • Je ondersteunt bij het ontwikkelen van het financiële beleid en je adviseert en verantwoord over het gevoerde financieel beleid van financiële vraagstukken;
  • Je zorgt ervoor dat het aandachtsgebied Financiën en P&C in de organisatie 'in-control' is;
  • De financiële administraties zijn juist, tijdig en volledig uitgevoerd;
  • Je analyseert en beheert - als onderdeel van interne controles - het grootboek;
  • Je zet je in voor een verdere digitaliseringsslag in de financieel administratieve processen;
  • Je ondersteunt bij de interne- en externe verantwoordingsdocumenten, treasury en fiscaliteit. En jij zorgt ervoor dat de kwaliteit van deze verantwoordingsdocumenten voldoen aan de (interne)richtlijnen;
  • Je levert een bijdrage aan de jaarrekening, het jaarverslag en de (meerjaren)begroting;
  • Je beheert op het gebied van treasury de leningenportefeuille;
  • Je zorgt voor juiste, volledige en tijdige fiscale aangiften (o.a. VpB, BTW, LB, WOZ, WKR, WKA);
  • Je signaleert de laatste trends en (markt)ontwikkelingen en vertaalt deze naar mogelijkheden voor onze financiële administratie.

Wie ben jij?

We zoeken een open, vertrouwd, accuraat, analytisch en passievol persoon die van aanpakken weet. Beschik jij over deze kenmerken? Laat dan van je horen. Je bent van nature kritisch, stelt de juiste prioriteiten en jij kunt goed planmatig en georganiseerd werken. Je bent succesvol in deze functie bij minimaal hbo-werk- en denkniveau, aangevuld met kennis en ervaring op het gebied van bedrijfseconomische vraagstukken en geautomatiseerde systemen. Of je nu een doorgewinterde professional bent of aan het begin van je carrière staat, we verwelkomen graag enthousiaste professionals die graag willen leren en groeien. Herken jij jezelf in deze omschrijving? Dan krijg jij ons vertrouwen.

Wat bieden wij jou?

  • Bij 36 uur een bruto maandsalaris tussen de € 4.088 en € 5.376, - (salarisschaal I, cao Woondiensten);
  • Een contract voor 2 jaar met een proeftijd van 2 maanden;
  • Goede pensioenregeling;
  • 2% eindejaarsuitkering;
  • Veel aandacht voor leren en ontwikkelen met een individueel loopbaan ontwikkelbudget;
  • Aandacht voor jouw vitaliteit;
  • Goede reiskostenvergoeding;
  • Telefoon en laptop;
  • Een actieve personeelsvereniging.

We zijn georganiseerd in kennisclusters. Dit noemen we afdelingen: Wonen, Vastgoed en Bedrijfsvoering. In ons dagelijks handelen werken we via processen. De brede blik en het eigenaarschap dat nodig is in de organisatie om te kantelen naar procesgericht werken is in ontwikkeling.

Hoe kun je reageren?

Ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om op deze vacature te reageren.

Functie:medewerker planning & control
Startdatum:12-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:4088 – 5376
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Woonpartners Midden-Holland via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Medewerker Planning & Control Woonpartners Midden-Holland 12-06-2024

Bekijk ook andere vacatures