Vacature Medewerker Hospitality en Facility

Medewerker Hospitality en Facility in Zoetermeer

Transport en Logistiek Nederland (TLN) is dé ondernemersorganisatie voor wegtransportbedrijven, expediteurs en logistiek dienstverleners. Wij staan voor beweging en vooruitgang. Voor zowel de logistieke keten, als voor jou en jouw ontwikkeling.

Ben jij servicegericht en krijg jij energie van het werken aan een gastvrije werkomgeving in ons eigen kantoor voor zowel onze collega's als voor onze leden? Ben je daarnaast een teamplayer, communicatief vaardig, technisch aangelegd en fysiek sterk? Dan is de functie van medewerker Hospitality en Facility jou op het lijf geschreven!

Jij & TLN

De medewerker Hospitality en Facility is het eerste aanspreekpunt bij het betreden van ons prachtige pand en worden bezoekers gastvrij ontvangen. Daarnaast zorg je samen met je team voor kantoorondersteuning zodat onze collega's kunnen beschikken over o.a. post, drukwerk en kantoorartikelen.

Tevens zijn het maken van specialistisch drukwerk en klaarzetten van vergaderzalen, koffiemeetings of borrels onderdelen van je functie. Op termijn komen hierbij het verhelpen van kleine (technische) mankementen, het assisteren bij de opbouw en het (technisch) assisteren bij het gebruik van onze Webinar-ruimte erbij.

Extern werk je samen met bezoekers en leveranciers, intern met alle TLN collega's en ben je onderdeel van een team van 5 collega's, waaronder de coördinator Facilitair & ICT waaraan je rapporteert. Daarnaast maak je onderdeel uit van het BHV team.

In eerste instantie zijn de werkdagen maandagmiddag, dinsdagochtend, woensdagmiddag,vrijdagmiddag. Daarnaast zal incidenteel gevraagd worden buiten kantoortijden te werken om voor vergaderingen de zal in orde te brengen, catering te regelen en het pand openen en sluiten.

Wat doen wij?

Wij behartigen de belangen van onze leden op (inter)nationaal, regionaal en lokaal en we zetten ons in voor een sociale, rendabele en duurzame sector. TLN maakt ruimte voor ondernemen en biedt leden producten en diensten zoals opleidingen en trainingen voor gericht ondernemerschap en voor hun ontwikkeling. TLN is partner bij de onderhandelingen voor de cao binnen de sector transport en logistiek, waar zo'n 160.000 medewerkers werkzaam zijn.

Onze kernwaarden: Zo doen we dat bij TLN!

Toegewijd aan TLN en onze leden streven onze mensen ernaar om zich dagelijks in te zetten voor het behalen van onze doelstellingen. Eigenaarschap betekent dat je je verantwoordelijk voelt voor de doelen van TLN en dat je alles doet wat binnen je mogelijkheden ligt om deze doelen te bereiken. We verwachten van onze medewerkers dat ze Ambitieus zijn door onder andere te blijven werken aan hun persoonlijke ontwikkeling. We vinden het vanzelfsprekend dat onze medewerkers met verstand van zaken aan de slag gaan en dat kennis actief wordt benut.

Wat breng je mee?

Je bent een persoon die zijn/haar taken goed kan overzien, zowel zelfstandig als in een team kan werken en flexibel is.

Daarnaast beschik je over:

  • MBO denk- en werkniveau
  • BHV-diploma is een pré
  • Servicegericht, dienstverlenend en representatief
  • Sociale en communicatieve vaardigheden• Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Fysiek fit om de functie te kunnen uitoefenen
  • Overdag tussen 08.00 uur en 17.30 uur beschikbaar en in de avonduren af en toe beschikbaar.

Wat biedt TLN jou?

  • Veel mogelijkheden voor ontwikkeling en groei
  • Een veelzijdige functie voor 20 uur per week, met uitzicht op opbouw van aantal uren
  • Afhankelijk van toename van werkzaamheden.
  • Afhankelijk van kennis en ervaring een salaris tussen € 2.300,00 - € 3.000,00 bruto per maand bij een 40-urige werkweek.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, met onder andere:
    • Ruime reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer en zakelijke kilometers
    • Voordelige leasefiets-regeling
    • Premievrij pensioen
    • Een aanvullende WGA-hiaat verzekering en een aanvullende ongevallenverzekering
    • Collectieve ziektekostenverzekering
    • Gezonde (en gedeeltelijk gesponsorde) lunch in ons bedrijfsrestaurant
    • Deelname aan bedrijfsfitness (Fit 20) onder werktijd op kantoor
    • Een gezellige personeelscommissie

Kies voor beweging, kies voor TLN

Zin om bij ons aan de slag te gaan? Voor vragen kun je ook dit mailadres gebruiken of contact opnemen met onze personeel en organisatie afdeling () of Iris Schagen ).



Functie:hospitality & facility medewerker
Startdatum:24-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2300 – 3000
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met TLN Opleidingen via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Medewerker Hospitality en Facility TLN Opleidingen 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures