Logo Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven
CompetentNL: één gemeenschappelijke taal voor het beschrijven van alle mogelijke skills
Bedrijven
Erkend leerbedrijf worden
Erkend leerbedrijf zijn en blijven
Alles voor praktijkopleiders
Financiële mogelijkheden
Bij- en omscholing van volwassenen
Beste leerbedrijf en praktijkopleider
Onderwijs
Studenten
Om- en bijscholen
Waarom praktijkleren?
Diploma, certificaat of praktijkverklaring
Financiële mogelijkheden
Combineer werken en leren in het mbo
Diplomawaardering
Activiteiten
Skills en CompetentNL
Onderzoek en informatie
Publicaties
Organisatie
Overlegtafels
Partners onderwijs en bedrijfsleven
Werken bij SBB
Pers
Nieuws
Stagepact mbo
Medewerker ICT-Servicedesk
Vacaturenummer: 100
Omvang: 32 - 40 uur
Ben jij communicatief vaardig, heb je affiniteit met ICT en ben je oplossingsgericht? Kan je op basis van de vraag en jouw ervaring een klant de ervaring geven perfect geholpen te zijn? Heb je altijd ideeën hoe je processen en dienstverlening kunt verbeteren? Lees dan verder!
Jouw werk
De focus ligt op het opvangen van eerstelijns ICT-Servicedeskvragen van medewerkers van SBB. Je helpt daarbij onze collega's met het analyseren en oplossen van ICT-vragen en incidenten en informeert hen over procedures, je maakt hen wegwijs in de systemen en verwijst naar beschikbare selfservice informatie. Naast deze focus op de ICT-Servicedesk voor medewerkers, ben je ondersteunend aan Werkplekbeheer. Denk hierbij aan het ondersteunen bij het uitrollen van nieuwe telefoons, laptops en/of tablets of het uitvoeren van SWAP. Je beantwoordt de vragen volgens een afgesproken procedure.?MetMet behulp van een kennissysteem vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Je toetst de vraag van de klant en je geeft gepast antwoord of je verwijst de klant door naar de juiste afdeling. We werken met een professionele callcenterapplicatie en alle vragen registreer je in ons ITSM-systeem.
Wat maakt de functie zo boeiend
Waar kom je te werken
Je komt te werken in team Beheer & Ondersteuning dat onderdeel is van de afdeling Informatie & Technologie. Team Beheer & Ondersteuning bestaat uit ongeveer 16 medewerkers en omvat de aandachtsgebieden ICT-Servicedesk, Werkplekbeheer, ICT-Beheer, Functioneel Beheer Microsoft 365 en Technische Cybersecurity.
Wil je een beeld krijgen van het werken bij SBB? Neem een kijkje op de website: www.s-bb.nl.
Wat breng je mee
We zoeken een positief ingestelde collega die past binnen een cultuur waarin we continu werken aan verdere professionalisering. De kernwaarden van SBB - deskundig, proactief en verbindend - passen goed bij jou en je manier van werken. Diepgaande technische ICT-ervaring is geen vereiste, maar wij vragen wel aantoonbare basiservaring en/of affiniteit met ICT en bereidheid om SBB specifieke kennis tot je te nemen en dat je in staat bent deze snel te kunnen verwerken en toepassen. Termen als Active Directory, Office365, Topdesk en ITSM klinken je bekend in de oren.
Daarnaast zien we graag het volgende in jou terug:
Ons aanbod
Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving waar veel aandacht is voor ontwikkeling, inspirerend leiderschap en talenten van onze medewerkers. We bieden je een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie. Daarnaast bieden we:
Procedure
Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust Ashni Balwant Gir, corporate recruiter, via 5 of via . Heb je belangstelling voor deze functie maar wil je eerst meer weten over de inhoud van deze vacature? Neem dan contact op met , teamleider Beheer & Ondersteuning, via 2 of .
Functie: | servicedeskmedewerker ict |
Startdatum: | 04-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Freelance |
Salaris: | 2767 – 3709 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Samenwerking Beroepsonderwijs Bedrijfsleven via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.