Ben jij bekend met P&O? Kom dan bij de gemeente Alphen aan den Rijn. Daar kan jij aan de slag met de personeelszaken! Je bekleedt een algemene rol binnen de P&O en dat geeft een grote afwisseling in werkzaamheden! Solliciteer nu!
Wat bieden wij jouHet team P&O is volop in beweging en ontwikkeling. Zij zoeken daarom een collega met relevante werkervaring. Er gebeurt veel en het kan soms hectisch zijn. Het is dan ook belangrijk dat je flexibel en stressbestendig bent. Makkelijk schakelt tussen werkzaamheden, nauwkeurig kunt blijven werken en veel plezier haalt uit het verrichten van uitvoerende en administratieve werkzaamheden.
Jouw focus ligt op het ondersteunende en administratieve proces rondom personeel. Je werkt pro-actief samen met de adviseurs en de salarisadministratie. Ook handel je zelfstandig rechtspositionele vragen en verzoeken van medewerkers en teamleider af en geeft advies op verschillende onderwerpen. Je houdt de personeelsadministratie up-to-date, waarbij je je verdiept in specialistische taakgebieden als instroom, doorstroom en uitstroom. Zo verwerk je bijvoorbeeld nieuwe opdrachten en vacatures op onze socialemediakanalen, en onze (nieuwe) ‘’werken bij’’ website. Heb je een bijdrage in de pre- en onboarding van nieuwe medewerkers. Ook zorg je ervoor dat inhuur, doorstroom en uitstroom van medewerkers op een correcte manier administratief verwerkt is en zodoende juiste input is voor de real-time dashboarden. Ook heb je recente ervaring met de Cao-regelingen en het verwerken van deze administratieve processen. Er wordt verder gewerkt aan het digitaliseren van processen in Motion en het beschrijven van werkprocessen in Blue Dolphin. Van jou wordt hierin een actieve bijdrage verwacht.
Bij Gemeente Alphen aan den Rijn kom je terecht in een hecht en ondersteunend team waar open
communicatie en samenwerking centraal staan. Onze collega's zijn niet alleen toegankelijk, maar ook
enthousiast om hun kennis te delen en met jou te sparren over uitdagende vraagstukken. We geloven in
een cultuur van vertrouwen en moedigen een positieve werkomgeving aan waar ruimte is voor humor en
een glimlach.
Enthousiast geworden? Solliciteer snel! Zorg ervoor dat je c.v. up-to-date is en je motivatie overtuigend! Dan nemen wij snel contact met je op!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.Functie: | HR-medewerker, Personeelsmedewerker |
Startdatum: | 18-12-2023 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via gemeentealphenaandenrijn@tempo-team.nl of 071 512 06 88. Of bezoek hun website http://www.tempo-team.nl.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.