Vacature HR Medewerker

HR Medewerker in Gouda

Voor Inguran zijn wij exclusief opzoek naar een gedreven HR-medewerkers die graag bij willen dragen aan de groei van deze internationale organisatie. Ben jij tussen de 24 uur en 40 uur per week beschikbaar? Dan komen we graag met jou in contact.

Over de organisatie

Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf is de innovatieve marktleider op het gebied van productie en distributie van gesekst sperma dat wordt gebruikt in de landbouw (runderen, geiten en paarden). In hoogwaardige labs worden spermacellen van elkaar gescheiden met geavanceerde technieken en apparatuur. Grote KI (kunstmatige inseminatie) organisaties in Europa zijn de opdrachtgevers. In Europa zijn meerdere laboratoria gevestigd in landen zoals Frankrijk, Italië, Duitsland, Zwitserland, Ierland en Nederland. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Gouda. Kenmerkend voor de organisatie is de hoge mate van betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Medewerkers zijn zich ervan bewust dat ze het met een klein groepje moeten doen en zijn daarom altijd bereid een stapje harder (voor elkaar) te lopen.

Wat je gaat doen

Inguran Europe Coöperatie is de afgelopen jaren zeer hard gegroeid en is constant bezig de organisatie verder te professionaliseren en optimaliseren. Door heel Europa zijn er verschillende laboratoria en er zullen er snel meer volgen. Naar verwachting zal de organisatie de komende 2 jaar verdubbelen in omzet en personeelsbestand. Om deze groei te kunnen bewerkstelligen, zijn wij op zoek naar twee enthousiaste HR Medewerkers voor 24 - 40 uur per week. Als HR Medewerker ben jij verantwoordelijk voor de HR-administratie van payroll tot en met het opstellen van arbeidsovereenkomsten, verzuim- en vakantieregistratie en denk je actief mee bij het opstellen van HR Beleid. Er liggen ook mogelijkheden voor doorgroei op het gebied van HR-advies, recruitment en L&D. Tot slot schakel je regelmatig met de laboratoriummanagers, de externe payroll provider (BDO) en andere stakeholders in diverse landen. Je gaat samenwerken met een ervaren HR Manager en collega's, en werkt nauw samen met diverse collega's zowel binnen als buitenland. Al met al dus een zeer brede functie waarin je kunt doorgroeien en het verschil kunt maken! Je takenpakket bestaat uit de taken onder a) plus b) of c):

a) HR Administratie:

  • Verzamelen en verwerken van mutaties ten behoeve van de salarisverwerking
  • Expert voor alle voorkomende HR-vragen voor de medewerkers
  • Verzorgen van de administratieve kant van alle vormen van afwezigheid
  • Administratief ondersteunen van complexe verzuimsituaties
  • Verzorgen van contracten voor nieuwe en bestaande medewerkers
  • Organiseren van uitjes, borrels en andere teamactiviteiten

b) Werving & Selectie:

  • Schrijven van vacatureteksten voor de bedrijfswebsites en onder andere LinkedIn
  • Beheren van de kandidaten-pijplijn
  • Verzorgen van contracten voor nieuwe en bestaande medewerkers
  • Ondersteunen en faciliteren van een soepele on- en offboarding
  • Adviseren over trainingen

c) HR-beleid:

  • Meedenken over en ondersteunen bij het ontwikkelen van verschillende onderwerpen zoals Reward & Benefits, HR-wetgeving vertalen naar beleid, verzekeringen en CAO's.
  • Adviseren over arbeidswetgeving

Wie ben jij

  • Minimaal 2 jaar ervaring in de rol van HR Officer/Medewerker of -Adviseur, bij voorkeur binnen een internationale organisatie
  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met een relevante HR-opleiding
  • Aantoonbare ervaring met loon- en personeelsadministratie
  • Up-to-date kennis van arbeidswetgeving
  • Ervaring met recruitmentprocessen
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal
  • Verder ben je accuraat, flexibel, servicegericht en werk je graag in teamverband

Wat je krijgt

Je komt te werken in een bevlogen en enthousiast team. De organisatie groeit zeer hard en dat maakt dat er ruime ontwikkelingsmogelijkheden zijn, zowel op persoonlijk als zakelijk gebied. Verder kun je het volgende verwachten:

  • Bruto fulltime salaris tussen €3.000 en €4.500, afhankelijk van senioriteit en ervaring
  • 8% vakantiegeld
  • 24 vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling
  • Thuiswerkbeleid

High Quality Recruitment ondersteunt Inguran exclusief in deze procedure. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen worden gestuurd naar Brett Michiels, te bereiken via b.michiels@high-quality.nl of via 06 - 21 93 79 65.



Functie:hr medewerker
Startdatum:23-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 4500
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met High Quality via info@high-quality.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.high-quality.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. HR Medewerker High Quality 23-05-2024

Bekijk ook andere vacatures