Voor Inguran zijn wij exclusief opzoek naar een gedreven HR-medewerkers die graag bij willen dragen aan de groei van deze internationale organisatie. Ben jij tussen de 24 uur en 40 uur per week beschikbaar? Dan komen we graag met jou in contact.
Over de organisatie
Het van oorsprong Amerikaanse bedrijf is de innovatieve marktleider op het gebied van productie en distributie van gesekst sperma dat wordt gebruikt in de landbouw (runderen, geiten en paarden). In hoogwaardige labs worden spermacellen van elkaar gescheiden met geavanceerde technieken en apparatuur. Grote KI (kunstmatige inseminatie) organisaties in Europa zijn de opdrachtgevers. In Europa zijn meerdere laboratoria gevestigd in landen zoals Frankrijk, Italië, Duitsland, Zwitserland, Ierland en Nederland. Het Europese hoofdkantoor is gevestigd in Gouda. Kenmerkend voor de organisatie is de hoge mate van betrokkenheid en verantwoordelijkheidsgevoel. Medewerkers zijn zich ervan bewust dat ze het met een klein groepje moeten doen en zijn daarom altijd bereid een stapje harder (voor elkaar) te lopen.
Wat je gaat doen
Inguran Europe Coöperatie is de afgelopen jaren zeer hard gegroeid en is constant bezig de organisatie verder te professionaliseren en optimaliseren. Door heel Europa zijn er verschillende laboratoria en er zullen er snel meer volgen. Naar verwachting zal de organisatie de komende 2 jaar verdubbelen in omzet en personeelsbestand. Om deze groei te kunnen bewerkstelligen, zijn wij op zoek naar twee enthousiaste HR Medewerkers voor 24 - 40 uur per week. Als HR Medewerker ben jij verantwoordelijk voor de HR-administratie van payroll tot en met het opstellen van arbeidsovereenkomsten, verzuim- en vakantieregistratie en denk je actief mee bij het opstellen van HR Beleid. Er liggen ook mogelijkheden voor doorgroei op het gebied van HR-advies, recruitment en L&D. Tot slot schakel je regelmatig met de laboratoriummanagers, de externe payroll provider (BDO) en andere stakeholders in diverse landen. Je gaat samenwerken met een ervaren HR Manager en collega's, en werkt nauw samen met diverse collega's zowel binnen als buitenland. Al met al dus een zeer brede functie waarin je kunt doorgroeien en het verschil kunt maken! Je takenpakket bestaat uit de taken onder a) plus b) of c):
a) HR Administratie:
b) Werving & Selectie:
c) HR-beleid:
Wie ben jij
Wat je krijgt
Je komt te werken in een bevlogen en enthousiast team. De organisatie groeit zeer hard en dat maakt dat er ruime ontwikkelingsmogelijkheden zijn, zowel op persoonlijk als zakelijk gebied. Verder kun je het volgende verwachten:
High Quality Recruitment ondersteunt Inguran exclusief in deze procedure. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen worden gestuurd naar Brett Michiels, te bereiken via b.michiels@high-quality.nl of via 06 - 21 93 79 65.
Functie: | hr medewerker |
Startdatum: | 23-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3000 – 4500 |
Uren per week: | 24 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met High Quality via info@high-quality.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://www.high-quality.nl/.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.