Vacature HR Adviseur

HR Adviseur in Oegstgeest

Bedrijfsomschrijving

Je gaat werken voor een internationaal, groeiend en beursgenoteerd bedrijf dat wereldwijd leider is op het gebied van water, hygiëne en infectiepreventie. Zij zorgen ervoor dat mensen en levensnoodzakelijke hulpbronnen beschermd worden. Hun belangrijkste doel is dat klanten in bijvoorbeeld de gezondheidszorg oplossingen gefaciliteerd krijgen om hun omgeving schoon en veilig te houden. Dit bedrijf is gevestigd in Europa, Azië, Amerika en Afrika. Jouw collega’s hebben een enorme drive en jij als persoon staat elke dag paraat om iedereen te stimuleren in zijn/haar werk.

Je komt te werken in een mooi eigen pand in Oegstgeest, waar ook laboratoriums aanwezig zijn. Zit jij de hele dag binnen, kun je heerlijk tijdens jouw pauze in de tuin zitten of een rondje lopen. Er is namelijk genoeg groen in de omgeving. Hybride werken is mogelijk, maar ze zien je ook graag op kantoor drie dagen per week.

Het bedrijf is goed te bereiken met de auto of met het openbaar vervoer vanuit Den Haag, Leiden en Zoetermeer. Ze beschikken over gratis parkeerplekken voor de deur. 

Functieomschrijving

Als HR Adviseur ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan HR-werkzaamheden binnen deze organisatie. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat de HR-processen efficiënt en effectief verlopen. Je bent een vertrouwde partner voor managers en medewerkers en draagt bij aan een positieve en productieve werkomgeving. Je bent verantwoordelijk voor het coördineren van de in-, door- en uitstroomprocessen, het onderhouden van contact met de medezeggenschap en het up-to-date houden van en actief werken met het personeelsinformatiesysteem. Maar denk bijvoorbeeld ook aan het ondersteunen bij recruitment en de maandelijkse payroll controle. Jouw overige taken zullen bestaan uit:

  • Adviseren van managers en medewerkers over HR gerelateerde zaken;
  • Ondersteunen bij de ontwikkeling van carrière paden en groeiplannen;
  • Coördinatie van arbo gerelateerde zaken.

Een rol waar je goed zelfstandig kan werken en volwaardig deze rol kan beoefenen. Je bent daarnaast sterk in change management en voert graag gesprekken met managers hoe het efficiënter kan. Deze functie is fulltime invulbaar voor 36 tot 40 uur per week.

Functie-eisen

Je bent communicatief sterk en hebt een flexibele werkhouding, verder beschik je over:

  • Hbo werk- en denk niveau, bij voorkeur in de richting van Human Resources;
  • Relevante werkervaring in een soort gelijke functie;
  • Bekend met het geven van workshops;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris tussen de €3.500 en €5.300 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw en bonusregeling van 8%
  • Contract via Olympia met uitzicht op een contract bij de opdrachtgever;
  • Mogelijkheid tot thuiswerken met een thuiswerkvergoeding;
  • Leuke uitjes.

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer direct of bel naar 071-5665724 en vraag naar Eva of Kiki. Wij helpen je graag verder en vertellen je graag meer over deze rol.



Functie:hr medewerker
Startdatum:03-06-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:5300 – 5300
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. HR Adviseur Olympia 03-06-2024

Bekijk ook andere vacatures