Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Gouda

Bedrijfsomschrijving

Jij komt te werken bij een innovatief bedrijf op het gebied van IT. Hier streven zij elke dag weer naar vernieuwing. Het team waar jij in terecht komt is klein, maar erg gezellig. De werksfeer staat hier hoog in het vaandel, wat zij ook graag uitstralen naar de buitenwereld.

Functieomschrijving

Als Financieel Administratief Medewerker ga jij lekker aan de slag met het inboeken van de facturen bij dit bedrijf. Dit zal een groot onderdeel zijn van je werkzaamheden, maar zal jij je ook gaan richten op andere financiële aspecten binnen de functie. Zo zal jij je onder andere ook bezig gaan houden met de projectadministratie. 

Kortom, jij gaat je bezig houden met de volgende werkzaamheden:

Financiële administratie

  • Verzamelen en registreren van alle relevante informatie rondom crediteurenbetalingen;
  • Eerste controle factuurvereisten en juistheid onderliggende stukken;
  • Declaraties medewerkers toetsen aan interne afspraken;
  • Werken volgens interne AO-procedures;
  • Verzorgen van de betaallijst crediteuren;
  • Het bijwerken van (financiële) specificaties;
  • Controleren toegewezen tussenrekeningen;
  • Bijhouden out-of-pocket-kosten subsidieprogramma’s in overzichten;
  • Voorbereidende werkzaamheden voor maandrapportage en jaarrekening;
  • Signaleren, onderzoeken en verbeteren processen en het gebruik van systemen.

Je zal veel gaan werken in het systeem Unit 4 Multivers Paperless. Mocht jij hier al ervaring in hebben, is dat alleen maar heel mooi meegenomen!

Functie-eisen

Jij bent of hebt:

  • Per direct 24 uur per week beschikbaar;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Bij voorkeur al enige ervaring met Unit 4 Multivers Paperless;
  • Woonachtig in regio Gouda, Rotterdam, Zoetermeer, Den Haag of Utrecht.
Arbeidsvoorwaarden

Niet alleen zal jij als medewerker financiële administratie komen te werken binnen een innovatief en inspirerend bedrijf. Jij kunt ook het volgende verwachten:

  • Per direct een parttime functie voor 24 tot 32 uur per week;
  • Een tijdelijk contract via Olympia tot minimaal eind januari 2024 met de intentie voor een langer dienstverband;
  • Salarisindicatie tussen €2.000 - €3.000 bruto per maand;
  • Reiskostenvergoeding of volledige OV vergoeding;
  • Opbouw vakantiegeld (8,33%) en 25 vakantiedagen op fulltime basis;
  • Wekelijkse of 4-wekelijkse uitbetaling.


Functie:medewerker financieel beheer
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:32 – 32

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via r.selman@werk.olympia.nl of Reinier Selman. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Financieel Administratief Medewerker Olympia 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures