Vacature Financieel administrateur

Financieel administrateur in Zoeterwoude

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is een toonaangevende leverancier van houtproducten met wereldwijde klanten. Ze zijn gespecialiseerd in het leveren van maatwerkoplossingen aan diverse industrieën, waaronder bouwmarkten, speciaalzaken, aannemers en bouwbedrijven. De opdrachtgever staat bekend om zijn innovatie, kwaliteit en betrouwbaarheid. Als medewerker ben jij een essentieel onderdeel van het succes van de opdrachtgever!

Er hangt een open bedrijfscultuur en je komt terecht in een hecht en ervaren Finance Team. Humor is overigens erg belangrijk.

Ze zijn goed te bereiken vanuit Zoetermeer, Leiden en Den Haag met de auto. Er is gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Functieomschrijving

Als financieel administrateur sta jij voor professionele groei en hier wordt daar naar geluisterd. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de boekhouding en alles wat te maken heeft met cijfers. Je bent proactief wat betreft de samenwerking met het Finance team en de stakeholders op verschillende niveaus. Naast boekhouding, houdt jij je bezig met het opstellen van de balans, maar ook het voorbereiden van audits. Alles omtrent crediteuren, debiteuren, facturatie en journaalposten horen bij jou.

Jouw taken:

  • Bijhouden van financiële transacties, uitgaven en salarissen;
  • Analyseren van financiële gegevens om de kosten te verminderen en winstgevendheid te verbeteren;
  • Adviseren van het management over financiële beslissingen;
  • Voorbereiden en indienen van belastingaangiften, inclusief BTW en inkomstenbelasting;
  • Helpen bij het opstellen en bewaken van budgetten.

Het is een rol waar eigen initiatief wordt gewaardeerd. Je bent iemand die graag met het bedrijf meedenkt en vind de communicatie zowel intern als extern noodzakelijk. Je beschikt over de vaardigheid van verschillende softwareprogramma’s en stimuleert jouw collega’s hierin.

Dit betreft een fulltime functie, 32 uur is bespreekbaar.

Functie-eisen

‘Belangrijkste is dat jij past binnen een professionele en stimulerende werkomgeving’

  • Minimaal vijf jaar ervaring in een financiële rol;
  • Ervaring met de boekhouding/salarisadministratie;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris afhankelijk van kennis en ervaring vanaf €4.000 tot €4.800 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
  • 24 vakantiedagen, 8 ADV dagen en 8% vakantiegeld;
  • Vergoeding van reiskosten en telefoon;
  • Een tijdelijk contract via Olympia met uitzicht op directe overname bij de opdrachtgever;
  • Medewerkerskorting op het assortiment;
  • Mogelijkheid voor eigen ontwikkeling en groei;
  • Borrels en uitjes met het kantoor.

Heb je nog vragen over deze vacature? Bel dan naar 071-5665724 en vraag naar Eva of Kiki. Wij vertellen je graag meer over het bedrijf en de vacature.



Functie:financieel administrateur
Startdatum:24-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:5000 – 5000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via e.vanmarwijk@werk.olympia.nl of Eva van Marwijk. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Financieel administrateur Olympia 24-05-2024

Bekijk ook andere vacatures