Functieomschrijving
We zoeken een Ervaren Implementatiemanager Inkoop Sociaal Domein voor gemiddeld 16 uur per week. De regio Midden-Holland bereidt zich momenteel voor op nieuwe contracten voor jeugdhulp en Wmo, die per 1 januari 2025 ingaan. Deze nieuwe contracten zijn nodig om ook in de toekomst de hulp en ondersteuning aan inwoners van onze regio beschikbaar en betaalbaar te houden. De inkoop gaat stapsgewijs en wordt vormgegeven door een regionaal projectteam. Voor de concrete implementatie van de nieuwe contracten zoeken we een implementatiemanager.
Wat ga je doen?
Als Implementatiemanager ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de volgende werkzaamheden en opleveren van de deelresultaten:
1. Implementatie Inkoop in de back-offices van de 5 deelnemende gemeenten: Verantwoordelijk voor de regionale coördinatie van de implementatie van administratie (back-office). Denk aan de correcte implementatie van het administratieprotocol en het verwerken van het PDC (product en diensten catalogus) in de lokale administraties van de gemeenten.
2. Implementatie inkoop in Contractmanagement, Contractbeheer en informatievoorziening: Zorgen dat de contractmanagers en contrabeheerders van de regio de overeenkomsten van de nieuwe inkoop implementeren in het managen en beheer van de overeenkomsten. Denk hierbij aan het verzorgen van communicatie met de nieuwe contracteerde aanbieders, het verwerken van de nieuwe producten in het PDC, archiveren van de nieuwe overeenkomsten en het inrichten van het contractmanagementsysteem.
3. Ondersteunen en inspireren van de verwijzers (oa lokale toegangsteam) bij de implementatie van de inkoop: Ontwikkelen van handreikingen en communicatiemiddelen zodat de consulenten van de lokale toegangen de nieuwe overeenkomsten correct kunnen gebruiken. Hierbij is het van belang dat de diversen toegangen van de gemeenten op een uniforme manier de inkoop implementeren. Het trainen van medewerkers in het volgen van de nieuwe werkwijze is hierbij van belang.
4. Communicatie resultaten van de inkoop: Coördineren van en/of het leveren van content voor de uitvoering van de interne en externe communicatie gerelateerd aan de nieuwe overeenkomsten. De communicatie is gericht aan inwoners, samenwerkingspartners en medewerkers van de gemeenten.
Functie-eisenWat heb jij in huis?
Functie: | adviseur visserij |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 16 – 16 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Yacht via marlou.leushuis@yacht.nl of 06-20990111. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.