Diversiteit & inclusiviteit
max. € 6.402,- 32-36 uur wo bepaalde tijd met uitzicht op vast
Je hebt nog 11 dag(en) om te solliciteren
Wil jij een belangrijke rol vervullen als diversiteit en inclusiviteit officer in het LUMC en zo een waardevolle maatschappelijke bijdrage leveren? Help jij een inclusieve cultuur te creëren waarin diversiteit leeft en inclusiviteit in de gehele organisatie wordt gewaardeerd? En doe je dit graag samen met inspirerende collega's waarbij een diversiteit aan kennis, ervaring en expertise de basis vormen? Dan maken we graag kennis met jou!
Wat ga je doen?
Als diversiteit en inclusiviteit officer neem je actief de leiding bij het plaatsen van diversiteit en inclusiviteit (D&I) op de strategische agenda van het LUMC. Je ontwikkelt en implementeert beleid en initiatieven in nauwe samenwerking met het diversity board om D&I binnen de organisatie te bevorderen. Als D&I officer sta je in direct contact met de HR directeur en ook de Raad van Bestuur hecht groot belang aan dit onderwerp. Verschillende netwerken en belanghebbende partijen zetten zich in voor diversiteit in het LUMC en dragen bij aan het grotere geheel, met als gemeenschappelijk doel het creëren van een diverse en inclusieve cultuur binnen het LUMC. Als D&I officer ben jij de verbindende schakel tussen deze partijen, waarbij je actief deelneemt aan het diversity board als secretaris om het diversiteits- en inclusiviteitsbeleid te bewaken en verder te ontwikkelen. In de beginfase zul je, in samenspraak met het diversity board, grondig in kaart brengen en identificeren wat de huidige situatie in het LUMC is en welke behoefte de organisatie heeft op het gebied van D&I. Daarnaast voer je het Gender Equality Plan van het LUMC uit en fungeer je als verbindende schakel met het participatieloket. Door het organiseren van trainingen, workshops en andere educatieve activiteiten stimuleer je bewustwording over D&I onder leidinggevenden en medewerkers van het LUMC.
Wat neem je mee?
Wat bieden we jou?
Door gezondheid gedreven; dat is onze missie. Dit geldt uiteraard niet alleen voor onze patiënten maar ook voor onze medewerkers. Met Future@Work garanderen wij een plezierige werkomgeving en bieden wij ruimte voor ontwikkeling. Om te kunnen blijven leren en ontwikkelen bieden wij interne opleidingen en bijscholing aan. Daarnaast heb je recht op een eindejaarsuitkering (8,3%), vakantiegeld, fietsregeling en sportbudget. Ook ben je als medewerker van het LUMC aangesloten bij het ABP pensioenfonds. Dit betekent dat maar liefst 70% van je pensioenpremie betaald wordt door het LUMC en je daardoor netto meer salaris over houdt. Wel zo fijn!
Waar ga je werken?
Bij het directoraat HRM werk je mee aan een missie die ertoe doet: het creëren en behouden van een plezierige, gezonde en veilige werkomgeving voor al onze medewerkers. Als onderdeel van deze dynamische afdeling, verdeeld over vijf verschillende specialisaties, vind je jouw plaats binnen het team Beleid en Organisatieontwikkeling. Dit directoraat omvat tevens een team dat zich richt op Veiligheid, Gezondheid en Milieu, twee accountteams voor HR-dienstverlening aan de afdelingen, en het team HR Capaciteit & Informatie, dat zich bezighoudt met in-, door- en uitstroom, HR-processen en -informatie.
Bij ons heerst een plezierige en open werksfeer waarin je volop de ruimte krijgt om van en met elkaar te leren en waarin ambitie en veelzijdigheid hoog in het vaandel staan. Onze hybride werkomgeving biedt jou de mogelijkheid om deels op ons LUMC terrein te werken en deels vanuit huis. We maken graag maatwerk afspraken, zodat jij je werk en privé optimaal kunt combineren.
Waar staan wij voor?
Onze gezondheid is van onschatbare waarde. Meer dan in enig ander beroep, kun je in de gezondheidszorg de hele diversiteit in de mensheid in de volle breedte waarderen. Het LUMC, als academisch medisch centrum, omarmt die diversiteit volledig! Wij streven naar de hoogste kwaliteit op het gebied van gezondheidszorg, onderwijs en (internationaal) onderzoek. Wij willen een creatieve en inspirerende werkplek zijn. Het is van essentieel belang dat iedereen zich thuis, veilig en erkend voelt. Daarom was het LUMC dan ook het eerste academisch medisch centrum dat partner werd bij Workplace Pride . Ons actieve netwerk, LUMC Pride, zet zich in voor optimale inclusiviteit en diversiteit binnen onze organisatie. Ongeacht herkomst, geslacht, uiterlijk, leeftijd, identiteit, geaardheid of geloof, ben je een waardevol onderdeel van onze organisatie. Samen zijn wij LUMC.
Contact
Tjitte Alkema, manager HR Beleid en Organisatieontwikkeling
Functie: | diversiteit & inclusiviteit officer |
Startdatum: | 23-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | WO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 6402 – 6402 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met LUMC via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.