Vacature Directiesecretaresse

Directiesecretaresse in Zoetermeer

werken bij de
technische groothandel

Directiesecretaresse

Zoetermeer

Service en Support

Als Directiesecretaresse bij Rexel ben je verantwoordelijk voor secretariële en administratieve werkzaamheden voor ons betrokken managementteam. Je ondersteunt de Algemeen Directeur en de Commercieel Directeur bij het inplannen van vergaderingen, agendabeheer en de organisatie van Rexel-brede projecten en evenementen.

Je vindt het leuk om alles tot in de puntjes te regelen. Je maakt de interne klanten blij. Je ziet de uitdaging in daadkrachtig zijn. Herken je dit? Dan is dit de baan voor jou!
Je werkt samen met je collega Directiesecretaresse, die de Financieel Directeur, HR Directeur, Marketing & E-Business Directeur en IT Directeur ondersteunt. Ook doe je organisatorische en projectmatige activiteiten. Zo worden voor een groot deel van de commerciële collega's verkoopdagen georganiseerd. Ook in andere evenementen, zoals bijvoorbeeld de managementdag, heb jij een actieve rol. Je brengt in kaart wat er nodig is en welke locatie geschikt is. Vervolgens ondersteun je op een creatieve manier bij de organisatie van de dag zelf. Je bent samen met een andere Directiesecretaresse onderdeel van het Directiesecretariaat. Jullie werken zeer nauw samen en ondersteunen elkaar ook. Als je collega-secretaresse vrij neemt, neem jij ook haar taken waar.

"Op een leuke werkdag heb je het gezellig met collega's en heb je de interne klanten blij kunnen maken met jouw ondersteuning."
"Op een mindere werkdag is je collega-secretaresse er niet, waardoor je vooral veel zelfstandig aan het werk bent. Daarnaast komen er meerdere onverwachte verzoeken tussen je geplande werkzaamheden door."

Voorbeeld uit de praktijk

Er wordt je gevraagd om een verkoopdag te organiseren. Hoe pak je dit aan?
Allereerst zoek je een inspirerende en centrale locatie waar het evenement kan plaatsvinden. Wanneer je de locatie geregeld hebt, zorg je dat de uitnodigingen op tijd verstuurd worden en let je goed op dat je niemand vergeet. Ook regel je de catering en stem je een programma af met activiteiten die naadloos op elkaar aansluiten. Alles in de visie 'Samen werken aan 100% duurzaam'. Zo is er onder andere een teambuildingsactiviteit en meerdere inspirerende sprekers. Je neemt de planning door met het MT en zorgt ervoor dat zij akkoord zijn. Op de dag zelf ontvang je bezoekers hartelijk, geef je hen een warm welkom en zorg je ervoor dat het hen aan niets ontbreekt. Wanneer er op de dag zelf iets misgaat, zorg je dat de bezoekers hier zo min mogelijk van merken. Jij hebt alles onder controle en die rust straal je ook uit.

Wat heb je nodig?

  • Minimaal 5 jaar ervaring als Afdelings- of Directiesecretaresse
  • Ervaring met projectmanagement en MS Office
  • Je kunt goed communiceren in Nederlands en Engels

Wat krijg je?

  • €3.500 tot €4.750 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
  • Winstdelingsregeling, samen delen we in de winst
  • 28 vakantiedagen
  • Fietsplan én € 0,23 per kilometer
  • Rexel Academy
  • Goede pensioensregeling

Groeipad

Persoonlijke groei wordt door Rexel erg gestimuleerd. Zo kunnen werknemers bij de Rexel Academy interne online trainingen volgen en zijn er ook externe trainingen mogelijk. Daarnaast wordt aan medewerkers met de ambitie om lateraal door te groeien een Harrison Assessment aangeboden.

Werken bij Rexel Nederland

Rexel Nederland is een groothandel in elektrotechnische materialen, die producten en diensten op het gebied van procesoptimalisatie, techniek en energiemanagement aanbiedt. Het bedrijf is onderdeel van de Rexel Group, één van de marktleiders in de distributie van elektrotechnische materialen. Rexel streeft ernaar om samen met haar klanten en leveranciers de best mogelijke totaaloplossing te ontwikkelen en nieuwe markten te creëren. Opvallend zijn de lange dienstverbanden, de hoge tevredenheidscore, de doorgroeimogelijkheden én de energie van de collega's.

Stel direct een vraag

Voor vragen kan je terecht bij Jan Daniël Wisselink, , telefoonnummer .

Functie:directiesecretaresse
Startdatum:25-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3500 – 4750
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Fedet via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Directiesecretaresse Fedet 25-05-2024

Bekijk ook andere vacatures