Customer Success Manager
Solliciteer Solliciteer
Verwijder Opslaan Opslaan
Waar ben je naar op zoek?
Customer Success Manager
Solliciteer Solliciteer
Verwijder Opslaan Opslaan
Highlights
#19514
Als Customer Success Manager ben je dé schakel tussen de klant en verschillende stakeholders binnen de interne organisatie, waarbij je de regie voert binnen KPN en de juiste oplospartijen aan het werk zet.
Jouw rol als Customer Success Manager
In jouw rol als Customer Success Manager bij LCE help je grootzakelijke klanten vooruit met het beste netwerk, geïntegreerde diensten en als duurzame partner. Dat is in de kern waar we voor staan. We staan in dagelijks contact met onze grootzakelijke klanten om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en waarde te creëren. Je lost niet zelf het probleem op voor de klant, maar zorgt ervoor dat de grondoorzaak van het issue binnen de interne KPN keten wordt opgelost.
Dit lukt je doordat je:
Meer over je functie
Dit is je team
Het team LCE Customer Service opereert vanuit het hart van Zoetermeer, meestal een dag of 2 op kantoor. Hybride werken is natuurlijk mogelijk. In dit team zijn we echt aan het bouwen! We zijn divers, vrij, in beweging en je kunt altijd iets betekenen voor de klant!
Alle voordelen
Wat breng
jij ons?
Jouw grootste impact ben jijzelf! Jouw handelen en werkwijze, maakt een direct verschil voor onze klanten. Heel waardevol dus. Onze nieuwe collega is analytisch, emphatisch, open minded en wordt blij van het werken in een klantomgeving.
Goede communicatieve vaardigheden komen erg van pas, en je snapt het belang van resultaatgericht en teamgericht werken. Tot slot vind jij het, net als wij, belangrijk om continu te leren en ontwikkelen. Je bent daarbij in staat tot goede zelfreflectie en durft kritisch naar je eigen handelen te kijken.
Ook kunnen wij rekenen op jouw:
Alle requirements
Wat krijg je
van ons?
Natuurlijk hebben we als werkgever jou ook veel te bieden. Dit krijg je van ons:
Ons geloof in technologie is groot. Dit wordt nóg krachtiger samen met menselijk contact, daarom ontmoeten we je graag!
Neem contact op met onze recruiter via of .
Alle voordelen
Functie: | customer manager |
Startdatum: | 31-05-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3900 – 5708 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met KPN via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.