Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Zoetermeer

Customer Success Manager

Solliciteer Solliciteer

Verwijder Opslaan Opslaan

Waar ben je naar op zoek?

Customer Success Manager

  • Klantenservice
  • Zoetermeer
  • Senior
  • HBO

Solliciteer Solliciteer

Verwijder Opslaan Opslaan

Highlights

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 3900,- en maximaal € 5708,- afhankelijk van je werkervaring
  • Een toeslag van 10,5% van je bruto maandsalaris
  • Een 37-urige werkweek

#19514

Als Customer Success Manager ben je dé schakel tussen de klant en verschillende stakeholders binnen de interne organisatie, waarbij je de regie voert binnen KPN en de juiste oplospartijen aan het werk zet.

Jouw rol als Customer Success Manager

In jouw rol als Customer Success Manager bij LCE help je grootzakelijke klanten vooruit met het beste netwerk, geïntegreerde diensten en als duurzame partner. Dat is in de kern waar we voor staan. We staan in dagelijks contact met onze grootzakelijke klanten om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en waarde te creëren. Je lost niet zelf het probleem op voor de klant, maar zorgt ervoor dat de grondoorzaak van het issue binnen de interne KPN keten wordt opgelost.

Dit lukt je doordat je:

  • Een nauwe relatie onderhoudt met klantorganisaties om klantbehoud en optimalisering van de dienstverlening te bevorderen
  • Het beheer hebt van het integraal dienstenmanagement voor klantorganisaties en verzoeken of klachten van klanten handel je af en los je op
  • De belangen van klanten en leveranciers op elkaar afstemt. Dit doe je door afspraken te maken over te behalen doelen en resultaten
  • Regelmatig evalueert met de klantorganisaties over de kwaliteit van de dienstverlening. De resultaten bespreek je en rapporteer je.

Meer over je functie

Dit is je team

Het team LCE Customer Service opereert vanuit het hart van Zoetermeer, meestal een dag of 2 op kantoor. Hybride werken is natuurlijk mogelijk. In dit team zijn we echt aan het bouwen! We zijn divers, vrij, in beweging en je kunt altijd iets betekenen voor de klant!

Alle voordelen

Wat breng
jij ons?

Jouw grootste impact ben jijzelf! Jouw handelen en werkwijze, maakt een direct verschil voor onze klanten. Heel waardevol dus. Onze nieuwe collega is analytisch, emphatisch, open minded en wordt blij van het werken in een klantomgeving.

Goede communicatieve vaardigheden komen erg van pas, en je snapt het belang van resultaatgericht en teamgericht werken. Tot slot vind jij het, net als wij, belangrijk om continu te leren en ontwikkelen. Je bent daarbij in staat tot goede zelfreflectie en durft kritisch naar je eigen handelen te kijken.

Ook kunnen wij rekenen op jouw:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Financieel inzicht
  • Kennis over IT-processen (ITIL is een pré)
  • Ervaring met procesverbeteringen
  • Verder bezit je de capaciteit om klantwensen te vertalen naar leads, input voor biedingen of mantelcontracten.
  • Kennis van dienstverlening en service- en contractmanagement
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (niet onderhandelbaar).

Alle requirements

Wat krijg je
van ons?

Natuurlijk hebben we als werkgever jou ook veel te bieden. Dit krijg je van ons:

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 3900- en maximaal € 5708,- afhankelijk van je werkervaring;
  • Keuzetijd tot en met 40 uur per week mogelijk, waardoor je er maximaal 8,5% brutosalaris bij krijgt
  • Een toeslag van 10,5% van je bruto maandsalaris (inclusief 8% vakantiegeld)
  • Een variabele-bonusregeling van 7% behorende bij schaal 10
  • Jaarlijks een individuele en collectieve verhoging conform onze CAO
  • Goede doorgroei- en opleidingsmogelijkheden en een persoonlijk opleidingsbudget van € 1500,-. Sterker nog, we verwachten van jou dat jij je blijft ontwikkelen!
  • Een goede werk-privé balans (zoals 2 dagen kantoor, 3 dagen thuis, transitieverlof, feestdagwissel naar een feestdag van jouw religieuze of culturele voorkeur)
  • Thuiswerkshop om je werkplek thuis optimaal in te kunnen richten, uiteraard met een mobiele telefoon & laptop
  • 50% korting op KPN-producten en -diensten, zoals KPN-internet
  • Een reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer: zoals onze fietsvergoeding van € 0,40 per kilometer, of € 0,23 per kilometer, of volledige vergoeding 2e klas OV. Daarnaast krijg je € 10,- per maand internetvergoeding en een thuiswerkvergoeding van € 2,15 per dag
  • Uitstekende pensioenvoorwaarden: een totale inleg van 23% van je pensioengevende salaris waarvan KPN 16% inlegt en jij 7%

Ons geloof in technologie is groot. Dit wordt nóg krachtiger samen met menselijk contact, daarom ontmoeten we je graag!

Neem contact op met onze recruiter via of .

Alle voordelen



Functie:customer manager
Startdatum:31-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3900 – 5708
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met KPN via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Customer Success Manager KPN 31-05-2024

Bekijk ook andere vacatures