Bedrijfsomschrijving
Als je bij Olympia komt werken ga je een avontuur aan. Je sluit je aan bij een professionele uitzendorganisatie waar een sfeer heerst van ondernemerschap, collegialiteit en grote ambities. Binnen Olympia is geen ruimte voor discriminatie. Iedereen doet ertoe, iedereen is welkom. Alle mensen, van jong tot oud en iedere afkomst, geloof, geslacht, seksuele voorkeur, nationaliteit, et cetera. Ieder mens is uniek en brengt een unieke waarde. De vestiging Zoetermeer richt zich volledig op het MKB-segment. Jouw team bestaat uit 5 collega’s. Dit zijn: Reinier, Kaylee, Lobke, Lisa en Lisanne. Iedere vestiging is anders, maar ze hebben allemaal een ding gemeen: werkplezier. Dit zie je terug in de borrels, samen lunchen en successen vieren.
Olympia staat voor werk dat ertoe doet. Een van onze kernwaardes is dan ook ‘Betekenisvol werk’. Werk dat iets bijdraagt aan mens en milieu, aan levenslang ontwikkelen, aan doen waar je goed in bent en waar je gelukkig van wordt. Maar we staan ook voor keuzes die zijn uit te leggen aan de volgende generaties. Daarom werken we met mensen en klanten die dit ook belangrijk vinden. Zelf werk van betekenis hebben en een ander helpen dit ook te krijgen is waarom wij elke dag weer met veel plezier aan het werk gaan. Olympia geeft werk betekenis. Dat is onze merkbelofte en daar staan we voor.
FunctieomschrijvingJe houdt van sales en geniet van netwerken. Als consultant op de vestiging Zoetermeer bouw je dagelijks aan een divers netwerk van interessante MKB-klanten. Je brengt nieuwe klanten aan en werkt aan een duurzame relatie. Verder draag je bij aan een waardevol kandidatenbestand. Daarom zoek je zowel on- als offline op een creatieve manier naar kandidaten. Social media is your best friend! Goede kandidaat gevonden? Je gaat in gesprek, brengt verdieping aan en vraagt door. Zo help je jouw flexkrachten aan werk van betekenis.
Het zwaartepunt van je functie ligt bij het aanbrengen nieuwe klanten en relatiebeheer bij bestaande klanten. Hier krijg je bergen energie van. Vol voldoening rij je terug naar huis als je een klant hebt gescoord terwijl je in gedachten al de wervingsstrategie voor een bestaande relatie uitwerkt.
Het zwaartepunt van je functie ligt bij het aanbrengen nieuwe klanten en relatiebeheer bij bestaande klanten. Hier krijg je bergen energie van. Vol voldoening rij je terug naar huis als je een klant hebt gescoord terwijl je in gedachten al de wervingsstrategie voor een bestaande relatie uitwerkt.
Samengevat zijn jouw taken:
e bent commercieel en stelt de kandidaat en de klant centraal. Je gelooft dat arbeidsbemiddeling meer is dan zoeken naar een potje voor een dekseltje. Daarom investeer je in een duurzame relatie met klant en kandidaat.Om succesvol te zijn in deze functie vragen wij verder het volgende:
Bij Olympia staat de mens centraal. Je krijgt de kansen, vrijheid en verantwoordelijkheid om werk van betekenis te doen. Ondernemerschap en persoonlijke groei zitten in onze cultuur. Dat betekent dat we je uitdagen, investeren en in je persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden bieden. Werken voor Olympia, dat betekent dit voor jou:
Verder bieden we je:
Functie: | Arbeidsbemiddelaars en uitzendbureaumedewerkers |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3964 – 3964 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via m.vandervelde@werkenbijolympia.nl of 31235837203. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.