Vacature Backofficemedewerker

Backofficemedewerker in Alphen aan den Rijn

Backofficemedewerker


Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een flexibele en enthousiaste Backofficemedewerker Binnendienst.
Wil jij werken in een duurzaam, snel groeiend, vooruitstrevend warehouse en met jouw kennis en ervaring meewerken aan de groei van deze organisatie? Dan zoeken wij jou!

Functie omschrijving

Als backofficemedewerker ben jij een belangrijke schakel in onze organisatie. Binnen deze vacature is de diversiteit namelijk groot. Zo houd je je bezig met commerciële en administratieve werkzaamheden.

Het ene moment ben je het aanspreekpunt voor klanten en leveranciers om je daarna weer bezig te houden het invoeren van orders.

Kortom jouw werkdag is nooit saai en jij ziet dan ook voldoende werk liggen.

De werkzaamheden die tot deze functie behoren zijn:

  • Het bijhouden van verschillende mailboxen.
  • Orders invoeren en opvolgen.
  • Aanspreekpunt voor onze klanten.
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles.
  • Je werkt nauw samen met onze warehousemanager & afdeling planning.
  • Adhoc werkzaamheden zoals cadeautjes regelen etc.
  • Overige administratieve werkzaamheden.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een teamspeler die van aanpakken weet, flexibel is en ook gezelligheid heel belangrijk vindt.

Daarnaast:

  • Heb jij minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Heb jij minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Beheers je de Nederlandse en Engelse taal.
  • Weet jij je werk op een effectieve en efficiënte wijze te organiseren en in hectische omstandigheden overzicht te bewaren.
  • Ben je commercieel en communicatief sterk.
  • Ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar waarvan de vrijdag een vereiste is (andere dagen in overleg).
  • Heb je affiniteit met de logistieke / transportbranche.
  • Word jij heel blij van tafelvoetbaltoernooien in je pauze.

Wat bieden wij jou?

  • Salaris volgens CAO beroepsgoederenvervoer.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Voldoende doorgroeimogelijkheden.
  • Werken in een leuk team met gezellige collega's.
  • Leuke bedrijfsuitjes en vrijdagmiddagborrels.VL TEAM

Over Verdel Logistiek

In 2018 is Verdel Logistiek opgericht door Niels Verdel.
Verdel Logistiek wil vooruitstrevend zijn in het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening bij logistieke vraagstukken. Duurzame relaties opbouwen door een betrouwbare en flexibele partner te zijn. Daarnaast wil Verdel logistiek vooruitstrevend zijn in het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening bij logistieke vraagstukken.

Solliciteren



Functie:backofficemedewerker
Startdatum:6-5-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Verdel Logistiek via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Backofficemedewerker Verdel Logistiek 06-05-2024

Bekijk ook andere vacatures