Bedrijfsomschrijving
Het bedrijf is een snelgroeiend kantoor met ongeveer 55 medewerkers, gevestigd in Zoetermeer. We zijn een down-to-earth organisatie met een commerciële, servicegerichte, collegiale en hands-on mentaliteit. Bij ons staat het sociale aspect hoog in het vaandel, met onder andere een wekelijkse vrijdagmiddagborrel en leuke evenementen met collega's. Het bedrijf is zowel met OV als met de auto makkelijk te bereiken. Je kunt gratis voor de deur parkeren.
FunctieomschrijvingWil jij deel uitmaken van een modern en innovatief notariskantoor in Zoetermeer? Als Backoffice Medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken en maak je deel uit van een gedreven en gestructureerd team.
De volgende zaken behoren tot jouw werkzaamheden:
Functie: | administratief medewerker backoffice |
Startdatum: | 03-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 2500 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.vander.caaij@werk.olympia.nl of Lisanne van der Caaij. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.