Functieomschrijving
Ga werken als administratief medewerker vergunningaanvragen 'Goed Verhuurderschap' bij de Gemeente Leiden. Draag een steentje bij aan een fijne woonomgeving in de stad Leiden.
Je gaat de aanvragen controleren, beoordelen en de aanvrager informeren.
Dit doe je op het stadskantoor van de Gemeente Leiden, welke zit gevestigd naast station Leiden centraal.
wat bieden wij jouJij hebt het talent om snel ingewerkt te raken met nieuwe systemen. Je bent van nature nauwkeurig en klantvriendelijk. Uiteraard heb je als administratief medewerker een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift. Je bent in staat om je werk te structureren en aanvragen tijdig, en in de juiste volgorde, af te handelen. Omdat je je werk efficiënt indeelt, ben je in staat een goede productie te leveren. Je stemt je werk graag af met collega’s. Samenwerken vindt je een zelfsprekendheid.
Als administratief medewerker ga je je met name bezighouden met het behandelen van vergunningaanvragen Goed Verhuurderschap. Het werkproces is voor een groot deel digitaal, dus je werkt dagelijks in ons softwareprogramma Powerbrowser.
Om de leefbaarheid in bepaalde wijken in Leiden goed te houden zijn verhuurders in die wijken verplicht een vergunning aan te vragen om te mogen verhuren. Deze vergunning is nieuw en in de eerste maanden verwachten we veel aanvragen. Jij controleert of de vergunningaanvragen compleet en goed zijn. Als alles in orde is, stel je een besluit op en informeer je de aanvrager. Zo werk je mee aan een fijne woonomgeving.
waar ga je werkenJe gaat werken op de afdeling bebouwde ruimte. Deze afdeling behandelt alle aanvragen voor vergunningen voor bouwen en verbouwen, bomenkap en verhuur van panden. Het team beantwoordt ook alle vragen van burgers over bouwen en verbouwen. Een gezellig team, dat veel voor elkaar over heeft.
Herken jij jezelf in dit profiel en zie jij jezelf deel uitmaken van het team? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog! Vragen? Neem dan gerust contact op.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Administratieve medewerkers, algemeen |
Startdatum: | 28-05-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 23 – 23 |
Uren per week: | 32 – 32 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via leidse-regio@nl.randstad.com of Kjersti & Fleur. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Alphen aan den Rijnkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Alphen aan den Rijn via Alphenaandenrijnkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Alphenaandenrijnkrant.nl.
Blog
© Alphenaandenrijnkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.