Vacature Administratief medewerker inkoop

Administratief medewerker inkoop in Bleiswijk

Passie voor planten! Wil jij er voor zorgen dat iedereen de mooiste potrozen, klimplanten, varens of orchideeën een mooie plek kan geven in zijn huis of tuin? In de rol van administratief medewerker inkoop maak jij de keuzes om kwaliteit en prijs te combineren!

Wat krijg jij?

Het bedrijf valt onder de CAO bloemen en planten en daar vind je onder meer de volgende arbeidsvoorwaarden: 

  • Een salaris tussen de 2800-3200 euro bruto per maand obv 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • Een pensioenregeling 
  • Reiskostenvergoeding van 0,22 cent per kilometer
  • 1% eindejaarsuitkering

Het bedrijf is het best bereikbaar per auto en dan ben je ook zo bij het kantoor na de afslag bij de snelweg. Er zit is ook voldoende parkeergelegenheid. En ben je dan op kantoor aan het werk, krijg je voor 2 euro per dag een verzorgde lunch! Je kunt hier 20% hybride werken vanuit huis. 

Functieomschrijving

Deze speler in de horticulture heeft een breed assortiment planten dat te vinden is bij tuincentra. supermarkten en bouwmarkten. Klanten bevinden zich onder meer in Duitsland, Groot-Brittannië en Finland. Op de locatie in Nederland werk je met 30 collega's en één directe inkoop collega. In België zit een grote locatie dat zich richt op andere landen. Een niet al te grote organisatie in de sector dus waar echt nog een familie gevoel heerst, daarom werkt het merendeel hier al jaren! Het bedrijf is sinds 2022 aangesloten bij het duurzaamheidscollectief van de sector en probeert zo in de hele keten de juiste maatschappelijke stappen te maken! 

Als administratief medewerker inkoop zorg jij elke dag dat jouw handel op tijd en op de juiste manier binnen komt. Gedurende de dag volg je dit proces nauwlettend want jouw dag is pas geslaagd als alle handel is geladen en dezelfde dag stipt zoals afgesproken de deur uit is naar de klant! 

Kortom wat houdt een dag als administratief medewerker inkoop planten in:

  • Uiteraard het bestellen van de planten tegen de beste prijzen bij verschillende partijen. 
  • Komen er vragen vanuit de kwekers of collega’s van logistiek, inkoop en verkoop? Dan ben jij het eerste aanspreekpunt! Je kunt denken aan hoeveelheden, stickers, rijpheid van planten en aanlevertijden.
  • Alles rondom jouw assortiment administreer jij goed in het systeem.

Wat breng jij mee?

Als administratief medewerker inkoop ben je stressbestendig en probleemoplossend, want op de inkoop kijk je altijd verder naar mogelijkheden om het wél voor elkaar te krijgen. Je bent daarom zelfstandig en draagt verantwoordelijkheid om jouw productassortiment planten zo goed mogelijk beschikbaar te laten zijn. Verder kijken we naar: 

  • Een afgeronde mbo4 of hbo opleiding
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Enige ervaring op de inkoop in de bloemen en planten zou heel fijn zijn! Maar ben jij een starter met goede onderhandel vaardigheden die graag in de wereld van verse daghandel wil werken? Stuur gerust jouw CV!

Klinkt de functie van administratief medewerker inkoop voor jou als een fleurig plantje die jouw toekomst kleur geeft? Solliciteer via de knop!



Functie:administratief medewerker inkoop
Startdatum:27-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met JUSTIN Recruitment via amsterdam@justinrecruitment.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Administratief medewerker inkoop JUSTIN Recruitment 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures