Vacature Accountmanager binnendienst

Accountmanager binnendienst in Leiden

Jij hebt een passie voor ondernemen en je ziet het als een uitdaging om een nieuw product op de markt te brengen en internationale groei te realiseren met jouw commerciële vaardigheden.

Wat krijg jij?

Als accountmanager binnendienst word je onderdeel van een familiair bedrijf, een compact team waarbij jij zelfstandig op deze productiegroep actief bent! Ze verkopen een schitterend product dat wereldwijd wordt toegepast. Je wordt hartelijk ontvangen en direct betrokken bij de taken. 

Wat kun je nog meer verwachten?

  • Bruto maandsalaris van circa €3000,- op fulltime basis;
  • Mogelijkheden voor opleiding;
  • Goede pensioenregeling;
  • Vergoeding van reiskosten, ook volledige vergoeding bij gebruik van het openbaar vervoer;
  • Gezellige teamuitjes, van barbecues tot feestelijke ontbijten;
  • Georganiseerde lunches op maandag en dinsdag, waar collega's samen lunchen;

Functieomschrijving

In deze functie van accountmanager binnendienst breid je de markt verder uit en heb jij veelvuldig contact met klanten.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Vanuit het kantoor in Leiden onderhoud je wereldwijd contact met klanten om deals te sluiten.
  • Binnenhalen van deals en het begeleiden van de gehele order tot en met de facturatie.
  • Je gaat een merk en product internationaal uitbouwen.
  • Bedenken van online campagnes.
  • Het bezoeken van internationale beurzen (aantal keren per jaar).
  • Het versturen van offertes.
  • Uitvoeren van concurrentie- en verkoopanalyses.

Waar ga je aan de slag:

Dit bedrijf heeft zich gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van watermeng- en meetapparatuur voor de internationale markt. Hierbij bedienen ze niet alleen lokale ambachtelijke bakkers om de hoek, maar ook grote cruiseschepen die de wereld rondreizen. Met meer dan 40 jaar ervaring bedienen ze trots meer dan 60 landen over de hele wereld met passie en kwaliteit.

Wat breng jij mee?

Jij bent commercieel met een creatieve geest, je kunt gemakkelijk schakelen en je hebt verantwoordelijkheidsgevoel. Een familiebedrijf voelt voor jou als een prettige werkomgeving en je bent bereid af en toe internationaal te reizen.

Verder zijn de volgende punten belangrijk voor deze rol:

  • Aantoonbaar HBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar werkervaring in een commerciële rol.
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel Engels als Nederlands (kennis van Spaans en/of Frans is een extra voordeel).
  • Uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden.

Interesse? Dan hopen we snel van jou te horen! 



Functie:accountmanager binnendienst
Startdatum:27-5-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Antenna via nieuwvennep@antennagroep.nl of onbekend. Of bezoek hun website https://antennagroep.nl/.

Deel de vacature:

Redactie Alphen aan den Rijnkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de alphen-aan-den-rijnkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures alphen aan den rijn
  2. Accountmanager binnendienst Antenna 27-05-2024

Bekijk ook andere vacatures